تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806850228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي‌طرح‌سراسري‌تعويض‌پلاك‌موتورها


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: اجراي‌طرح‌سراسري‌تعويض‌پلاك‌موتورها
در تلاشيم تا قيمت بيمه موتورسيكلت‌ها كاهش يافته و امكان پرداخت آن به صورت اقساط فراهم شود.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي گفت: طرح تعويض پلاك موتورسيكلت‌ها از تير ماه در سراسر كشور اجرا مي‌شود. او افزود:بر اين اساس كليه موتورسيكلت‌هاي فاقد پلاك در مهلت تعيين شده فراخوان و نسبت به تعويض پلاك آنها اقدام مي‌شود. همچنين با اجراي فاز اول اين طرح، تمامي نقل و انتقالات موتورسيكلت تنها در صورت تعويض پلاك امكانپذير خواهد بود.
سردار محمد رويانيان با اشاره به اينكه هم‌اكنون بر اساس بانك اطلاعات كارت هوشمند سوخت و شماره‌گذاري حدود 5 ميليون موتورسيكلت در كشور به صورت رسمي وجود دارد، افزود: امسال بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده تمامي موتورسيكلت‌ها همانند خودرو پلاك ملي مي‌گيرند.
وي با اشاره به اينكه فاز اول اجراي اين طرح از تير ماه به اجرا درمي‌آيد خاطرنشان كرد: بر اين اساس كليه موتورسيكلت‌هاي فاقد پلاك در مهلت تعيين شده فراخوان و نسبت به تعويض پلاك آنها اقدام مي‌شود. همچنين با اجراي فاز اول اين طرح، تمامي نقل و انتقالات موتورسيكلت تنها در صورت تعويض پلاك امكانپذير خواهد بود.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي افزود: با پايان يافتن فاز اول اجراي طرح تعويض پلاك موتورسيكلت‌ها، موتورسيكلت‌هاي با پلاك قديمي فراخوان شده و نسبت به تعويض پلاك آنها در مهلت مشخص شده، اقدام خواهد شد.

پلاك‌هاي ملي موتورسيكلت‌ها به مالكان اختصاص مي‌يابد
وي با اشاره به اينكه هزينه تعويض پلاك موتورسيكلت‌ها بر اساس مصوبه مجلس 70 هزار ريال است، افزود: شكل پلاك‌هاي جديد موتورسيكلت‌ها مصوب شده است و برنامه نرم‌افزاري تعويض پلاك آنها نيز شبيه خودروهاست و پلاك به مالك تخصيص مي‌يابد.
سردار رويانيان با اشاره به قيمت بالاي بيمه موتورسيكلت‌ها گفت: در تلاشيم تا با حداقل قيمت ممكن نسبت به ايجاد يك بيمه ارزان‌قيمت براي موتورسيكلت‌ها كه حداقل‌هاي بيمه شخص ثالث را پوشش دهد اقدام كنيم.

ديركرد بيمه‌نامه شخص ثالث خودروها و موتورسيكلت‌ها مورد بخشودگي قرار مي‌گيرد
وي با اشاره به جريمه ديركرد بيمه‌نامه شخص ثالث خودروها و موتورسيكلتها در كشورها گفت: با پيگيري‌هاي انجام شده تا يكماه آينده جريمه ديركرد بيمه‌نامه شخص ثالث خودروها و موتورسيكلت‌ها براي يكبار مورد بخشودگي قرار مي‌گيرد كه بدين ترتيب مالكان اين دسته از وسايط نقليه مي‌توانند از اين تسهيلات به مدت 4 ماه برخوردار شوند.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي افزود: همچنين در تلاشيم تا قيمت بيمه موتورسيكلت‌ها كاهش يافته و امكان پرداخت آن به صورت اقساط نيز فراهم شود.

همراه داشتن شناسنامه و كارت موتورسيكلت در زمان تعويض پلاك الزامي است
سردار سيد كمال هاديانفر، جانشين رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي نيز در اين خصوص با تاكيد بر اينكه محل‌هاي مناسبي براي شماره‌گذاري و نقل و انتقال موتورسيكلت‌ها درنظر گرفته شده است به ايسنا گفت: همراه داشتن شناسنامه و كارت موتورسيكلت در زمان تعويض پلاك الزامي است.
وي با اشاره به اين كه تا پايان نيمه اول سال جاري كار تخصيص پلاك‌هاي جديد موتورسيكلت‌ها عملي خواهد شد، خاطرنشان كرد: همچنين بر اساس برنامه‌ريزي هاي انجام شده فرآيند تعويض پلاك موتورسيكلت‌ها در حال ساده‌تر شدن است.
پلاك ملي موتورسيكلت‌ها، «تك پلاك» و بر اساس كد شهرها خواهد بود سرهنگ غلامي، رييس شماره‌گذاري و تعويض پلاك پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي نيز گفت: طرح تعويض پلاك موتورسيكلت‌ها در تمام مراكز تعويض پلاك و خدمات خودرويي كشور انجام مي‌شود.
وي در خصوص پلاك‌هاي جديد موتورسيكلت‌ها افزود: اين پلاك‌ها همانند پلاك ملي خودروها بر اساس كدبندي شهرها خواهد بود و با اين تفاوت كه تك پلاك بوده و در عقب موتورسيكلت در ذيل چراغ خطر نصب مي‌شود.
رييس شماره‌گذاري و تعويض پلاك پليس راهور ناجا با اشاره به اين كه شماره‌گذاري موتورسيكلت‌هاي دوزمانه در 8 شهر آلوده كشور ممنوع است، افزود: مالكان اين دسته از موتورسيكلت‌ها در تهران مي‌توانند با مراجعه به مركز اسقاط موتورسيكلت، تحويل موتور و پرداخت 200 هزار تومان، يك دستگاه موتورسيكلت استاندارد چهارزمانه دريافت كنند.
وي در خصوص بيمه موتورسيكلت‌ها نيز تاكيد كرد: در تلاشيم تا بيمه‌نامه شخص ثالث ارزان‌قيمت براي موتورسيكلت‌ها برقرار شود كه بدين ترتيب رقم بيمه موتورسيكلت حداقل به نصف رقم كنوني كاهش مي‌يابد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن