تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812791294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله جنتي با علما و شخصيت‌هاي مذهبي ايالت سند پاكستان ديدار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيت الله جنتي با علما و شخصيت‌هاي مذهبي ايالت سند پاكستان ديدار كرد
سياسي. سياست. سياست بين‌المللي = سياست جهاني
كراچي - آيت الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان كشورمان سه شنبه شب با علما و شخصيت‌هاي مذهبي ايالت سند پاكستان در كراچي ديدار و گفت وگو كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در ابتداي اين ديدار كه آيت الله سيد ابوالفضل بهاء‌الديني نماينده مقام معظم رهبري نيز حضور داشت ،آيت الله جنتي در سخناني با اشاره به دشمني كشورهاي غربي به ويژه آمريكا با اسلام، اظهارداشت: آنها بطور رسمي در مقابل اسلام ايستاده و جنگهاي صليبي قرون گذشته را به صورتي ديگر بازتوليد كرده اند.

وي افزود: توهين‌هاي صورت گرفته عليه ساحت مقدس حضرت رسول اكرم (ص ) دربرخي مطبوعات كشورهاي غربي مانند دانمارك ،فقط انتشار ساده يك كاريكاتور نيست بلكه جرياني ضد اسلامي است كه در كشورهاي غربي رايج شده است .

دبير شوراي نگهبان با تاكيد بر مسووليت ويژه و خاص علماي اسلامي در مقابل توهين كشورهاي غربي عليه اسلام و مسلمانان افزود: وظيفه اصلي علما و دانشمندان اسلامي دفاع از كيان اسلام است .

آيت الله جنتي تصريح كرد: سكوت علماي مذهبي در مقابل توهين‌هاي فزاينده به پيامبر (ص ) و دين اسلام گناهي نابخشودني است .

وي با اشاره به سياست ايجاد تفرقه در بين جوامع اسلامي از سوي كشورهاي غربي و دشمنان اسلام گفت : علماو همه مسلمانان بايد مواظب باشند تا گرفتار فريب و خدعه دشمنان اسلام نشوند چرا كه آنها با ايجاد تفرقه مانع از وحدت مسلمانان مي‌شوند.

دبير شوراي نگهبان با تاكيد بر ضرورت همبستگي و وحدت بين مسلمانان گفت : جوامع و علماي اسلامي بايد با يافتن وجوه مشترك بر اشتراكات تاكيد و اين وجوه مشترك را تقويت كنند.

آيت الله جنتي پيوند ديني و فرهنگي ايران و پاكستان را از جمله نمونه هاي بارز وحدت اسلامي عنوان كرد و افزود:انقلاب اسلامي ايران با شعار وحدت در جهان اسلام آغاز شد و هم اكنون نيز اين شعار در تمام ابعاد رفتاري نظام اسلامي ايران در جريان است .

وي با اشاره به ديدگاه مقام معظم رهبري درباره وحدت جهان اسلام تصريح كرد : ايشان بارها بر وحدت جهان اسلام و دوري مسلمانان از درگيري و خشونتهاي داخلي و فرقه‌اي تاكيد كرده‌اند و بر همين اساس بود كه مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي با بهره‌گيري از ديدگاه معظم له كنفرانس وحدت اسلامي در تهران را برگزار كرد تا علما و شخصيت‌هاي مذهبي برجسته جهان اسلام تعهد خود را به ميثاق وحدت اعلام و آن را امضا كنند.

آيت الله جنتي اظهار داشت : برگزاري چنين كنفرانس‌هايي بطور قطع در وحدت جهان اسلام موثرخواهد بود و مي‌تواند مانع از گسترش تعصبات كور وخشونت هاي فرقه‌اي شود.

وي در پايان با اشاره به ديدار با مقام‌هاي ارشد پاكستاني گفت :
خوشبختانه در اين ديدارها آنها نيز به ضرورت ايجاد وحدت و تلاش براي نزديكي علماي فرق مختلف اسلامي تاكيد داشتند و اميدوارم روابط و تعامل دو كشور به ويژه بين علما و شخصيت‌هاي مذهبي دوكشور گسترش يابد.

آيت الله جنتي عصرجمعه گذشته براي ديدار ازپاكستان وارد فرودگاه بين المللي اسلام آباد شد وازسوي خالد مسعود رييس شوراي ايدئولوژي اسلامي اين كشور ،سفيرايران ،اعضاي سفارت و نهادهاي ايراني درپاكستان مورد استقبال رسمي قرار گرفت .

حجت‌الاسلام عباس كعبي ،محسن اسماعيلي ازاعضاي حقوقدان وعباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان در اين سفر آيت الله جنتي را همراهي مي‌كنند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن