تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين جشنواره سراسري فيلم كوتاه جم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نخستين جشنواره سراسري فيلم كوتاه جم
به گزارش واحد مركزي خبر، در اين مراسم محمدحسين صفار هرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به استقبال هنرمندان سراسر كشور از اين جشنواره اشاره كرد و گفت: صدها فيلمي كه در اين جشنواره عرضه شده است از ميزان آمادگي و دل دادگي فرزندان اين سرزمين از حماسه آفرينان دفاع مقدس و انديشه آنان گواه مي دهد.

وي با بيان ا ينكه كار هنري رزمندگان را تنها با كار هنري بايد انعكاس داد افزود: زبان سينما، بليغ ترين زبان و گويشي است كه براي بازگويي جان فشاني هاي رزمندگان به كار مي آيد و زبان هاي ديگر از بيان ان عاجز هستند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح كرد: هيچ هنري به اندازه سينما براي ترويج آنچه كه در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده به عنوان سرمايه، تاثيرگذار نبوده است.

در اين مراسم محمدرضا جعفري جلوه معاون سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، برگزاري اين جشنواره را براي بالندگي سينماي ايران دانست و گفت: اين جشنواره براي به صحنه كشاندن فيلم سازان به عرصه مقاومت و بيان كننده فرهنگ شريف دفاع مقدس،‌ پايداري و پهلواني بوده است.

پس از اين مراسم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به همراه هنرمندان، سينماگران و مسئولان فرهنگي با حضور بر سر مزار شهداي گمنام با اهداي گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهيدان اداي احترام كردند.

از مجموعه 1014 فيلم كوتاه فرستاده شده از سراسر كشور 200 فيلم كوتاه هنرمندان كشورمان در بخش هاي مختلف در اين 3 روز جشنواره مورد ارزيابي داوران قرار مي گيرد.

نخستين جشنواره سراسري فيلم كوتاه جوانه هاي مقاومت جم همزمان با ايام ازادسازي خرمشهر از اول تا سوم خردادماه در سينما فلسطين تهران برگزار خواهد شد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن