تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815171979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرارداد 40 ميليارد يورويي ايران و سوئيس در زمينه انرژي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: قرارداد 40 ميليارد يورويي ايران و سوئيس در زمينه انرژي
سيفي گفت: به واسطه قرارداد صادرات گاز ايران به سوييس "EGL" حدود 5/5 ميليارد متر مكعب گاز از طريق خط لوله تركيه و از مسير كشورهاي يونان، آلباني و جنوب ايتاليا به سوييس ارسال مي‌شود.
مدير عامل شركت ملي صادرات گاز با بيان اينكه ايران در سرمايه گذاري شبكه‌هاي گاز اروپا شريك مي‌شود گفت: ارزش اين سرمايه گذاري براي صادرات گاز به كشور سوييس بالغ بر 40 ميليارد يورو است.
نصرت الله سيفي از مذاكرات ايران و سوئيس به منظور سرمايه گذاري كشورمان در احداث خط لوله طرف سوئيسي براي صادرات گاز ايران خبر داد و گفت: در صورت تحقق اين امر ايران موفق به كار جديدي به منظور سرمايه گذاري در شبكه‌هاي گاز اروپا خواهد شد.
سيفي گفت: به واسطه قرارداد صادرات گاز ايران به سوييس "EGL" حدود 5/5 ميليارد متر مكعب گاز از طريق خط لوله تركيه و از مسير كشورهاي يونان، آلباني و جنوب ايتاليا به سوييس ارسال مي‌شود.
به گفته وي اين پروژه از سال 1388 با ارسال يك ميليون متر مكعب گاز به سوئيس آغاز مي‌شود تا به حجم نهايي 15 ميليون متر مكعب درسال 1395 برسد.
سيفي تصريح كرد: در مقطع باقيمانده تا سال 1388 بايد تمهيدات لازم در داخل كشور براي اضافه كردن احجام گاز صورت گيرد و طرف سوئيسي نيز موظف به احداث يك خط لوله به نام "ترنس آدرياتيك پاي پلان"( (TAP از جنوب يونان و آلباني تا جنوب ايتالياست.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 361]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن