تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821059567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استانداري خراسان جنوبي: شوراهاي اسلامي جايگاه واقعي خود را بدست نياورده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استانداري خراسان جنوبي: شوراهاي اسلامي جايگاه واقعي خود را بدست نياورده‌اند
داخلي. اجتماعي. شوراها.

معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان جنوبي گفت: شوراهاي اسلامي شهر و روستا هنوز جايگاه واقعي خود را از نظر عملكرد و وظيفه بدست نياورده‌اند.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي عيسي فرهادي امروز در همايش آموزشي شوراهاي اسلامي استان با اشاره به نقش شوراها افزود: فلسفه ايجاد شوراها كمك رساني به نظام و دولت است.

وي گفت: بكارگيري منابع انساني درتوسعه شهرها و روستاها ازوظايف شوراها است.

وي با بيان اينكه شوراها نمونه بارز مردم سالاري ديني در ايران هستند، افزود: مي‌بايست تدابيري اتخاذ شود كه از آزادي عمل شوراها بتوان در جهت بكارگيري منابع مردمي در توسعه شهرها و روستاها استفاده كرد.

وي طرح‌هاي رويايي و غير قابل اجرا را يكي از مشكلات فراروي شوراهاي اسلامي دانست و اظهار داشت: شوراها بايد متناسب با اعتبارات و زماني كه در اختيار دارند نسبت به تصويب و اجراي طرح‌ها اقدام كنند.

فرهادي گفت: يكي از مهمترين اين اقدامات اجراي طرحهاي فرهنگي است كه شوراي اسلامي شهر بيرجند اقدامات ارزنده‌اي در اين راستا به انجام رسانده است.

وي افزود: برنامه ريزي در زمينه اوقات فراغت، برگزاري نماز جماعت در بوستانها و اماكن عمومي، برگزاري همايش چهره‌هاي ماندگار و اصلاح بوروكراسي اداري در ادارات و نهادها از جمله اقداماتي است كه شوراها مي‌توانند در آن وارد شده و نسبت به اجراي آن برنامه ريزي لازم را انجام دهند.

وي گفت: خالي شدن روستاها از سكنه و افزايش جمعيت شهرهايي كه در مسير گسل زلزله قرار دارند بر مشكلات افزوده است و اين در حاليست كه رفع معضلات و مشكلات اجتماعي ، رفع حاشيه نشيني ، كمك به افراد بي‌بضاعت و كم در آمد، همكاري با دستگاههاي اجرايي، سازمانها و نهادها مي‌تواند از ديگر اقدامات شوراهاي اسلامي در سال جاري باشد. ك/‪۲‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن