تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي:نوآوري در همه بخشهاي رسانه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ضرغامي:نوآوري در همه بخشهاي رسانه ملي
ضرغامي معرفي استعدادهاي درخشان، دانشمندان، مبتكران و نوآوري هاي آنان، اطلاع رساني درباره نقاط قوت و ضعف نهادهاي مؤثر در نوآوري و توجه ويژه به مسائل جوانان را از وظايف رسانه ملي در عرصه نوآوري خواند...


هموطن سلام _رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران استفاده هر چه بيشتر از نخبگان، ارزيابي دقيق آينده و برنامه ريزي صحيح براي آن و تقويت انگيزه و شايسته سالاري را لازمه ايجاد نوآوري در رسانه ملي و همه سطوح جامعه خواند.
سيد عزت الله ضرغامي در هشتمين نشست سراسري افق رسانه ملي افزود: ارتقاي كيفيت و متنوع كردن برنامه ها، كسب رضايت مردم، بهبود فرآيند توليد برنامه ها، ارتقاي توان و مهارت نيروهاي انساني، كاهش هزينه ها و افزايش بهره وري از اهداف اوليه رسانه ملي در سال نوآوري و شكوفايي است.
ضرغامي همه مديران و كاركنان رسانه ملي را به مسئله يابي دقيق و درست، شناخت صحيح مشكلات و تشخيص نياز و تعامل، همكاري و مشورت با يكديگر فراخواند و گفت: ايجاد نوآوري در رسانه ملي نيازمند مشاركت پذيري، شكيبايي، فرانگري، انعطاف پذيري در رويارويي با مشكلات و بحران ها، آينده نگري و ارتقاي كيفي برنامه هاي توليدي است تا مردم از آنچه از آنتن هاي سيما و صدا پخش مي شود؛ رضايت كامل داشته باشند و مخاطبان رسانه ملي حفظ و افزايش يابند.
ضرغامي بر نوآوري مرحله به مرحله در همه مقاطع و بخش هاي رسانه ملي تاكيد كرد و گفت: نتيجه فعاليت خوب در همه بخش ها به ويژه مجموعه هاي اطلاع رساني كاهش تعداد مخاطبان پايگاه هاي اينترنتي مخالف نظام و ماهواره ها خواهد بود.
رئيس سازمان صدا و سيما فراهم كردن زمينه هاي نقد و بررسي، پذيرش انتقادها، ايجاد فضاي باز و آشنايي با نتايج را براي مديران نقاط مثبت خواند و گفت: رسانه ملي موظف است نوآوري را علاوه بر درون ساختار خود در جامعه زمينه سازي و ترويج كند.
ضرغامي معرفي استعدادهاي درخشان، دانشمندان، مبتكران و نوآوري هاي آنان، اطلاع رساني درباره نقاط قوت و ضعف نهادهاي مؤثر در نوآوري و توجه ويژه به مسائل جوانان را از وظايف رسانه ملي در عرصه نوآوري خواند و گفت: نوآوري نشانه تحرك اجتماعي و اميد شهروندان به زندگي است و رسانه ها به خصوص رسانه ملي مي توانند با ايجاد ارتباطات قدرتمند و مداوم با نخبگان و طرح موضوعات مورد نياز جامعه، فضاي نوآوري را تشديد كنند.
وي با بيان اين كه برخي افراد، از نظريه پردازي و بيان حقايق هراس دارند ؛ گفت: جايگزيني فرهنگ ارادتمندي بجاي انتقادپذيري براي جامعه و به ويژه براي سازمان صدا و سيما مضر است و بايد تلاش شود با شجاعت و عبور از خط هاي قرمز فرضي و پرداخت هزينه ها به نتايج صحيح نوآوري دست يابيم.
رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به شرايط خشكسالي، نقش رسانه ملي را در تشويق مردم به رعايت فرهنگ صحيح مصرف به خصوص صرفه جويي در آب و برق مصرفي مثبت خواند و گفت: به طور قطع اطلاع رساني دقيق و به موقع رسانه ملي مي تواند روند افزايش مصرف آب و برق را كاهش دهد.
ضرغامي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در شيراز تأكيد كرد: خط مشي اصولي و سياست صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران حفظ وحدت و دفاع از مصالح ملي است و بر همين اساس نيز عمل خواهد كرد.
رئيس سازمان صدا و سيما همچنين از برنامه سازان رسانه ملي خواست تا برنامه ها را طوري توليد كنند كه ترويج دهنده تجمل گرايي در جامعه نباشد؛ بلكه اميد و انگيزه در مردم ايجاد كند.
ضرغامي وظيفه كاركنان و مديران رسانه ملي را در انجام وظايف خود خطير و حساس خواند و گفت: عملكرد خوب رسانه ملي در اين سال ها با حضور به موقع در عرصه اطلاع رساني موجب شده است كه مخالفان نظام يكي از موانع جدي خود را براي مقابله با جمهوري اسلامي، همين رسانه ملي عنوان كنند لذا وظيفه همه ماست كه با جديت، پشتكار، اخلاص و دقت، كار كنيم.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن