تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815367305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

7 هزار پليس ، امنيت روز بازي پرسپوليس و سپاهان را تامين مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: 7 هزار پليس ، امنيت روز بازي پرسپوليس و سپاهان را تامين مي‌كنند
تا جايي كه امكان داشته باشد مأموران با لباس فرم پوشش خواهند داد و مابقي را مأموران لباس شخصي مراقبت خواهند كرد.
معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: 7 هزار نيروي پليس اعم از موتور سوار، پياده و گشت‌هاي خودرويي، امنيت شهر تهران و آخرين بازي ليگ برتر فوتبال را فردا تأمين مي‌كنند.
سرهنگ خانچرلي معاون عمليات پليس تهران بزرگ افزود: بازي تيم پيروزي با سپاهان از نظر درجه اهميت براي پليس با بازي استقلال و پيروزي برابري دارد.
وي با اشاره به اين مطلب كه اين بازي اندكي نسبت به بازي استقلال و پيروزي نيز مهم‌تر است گفت: دليل اين اهميت اين است كه يكي از دو تيم پس از بازي قهرمان ليگ شده و همين امر باعث مي‌شود تا طرفداران آن تيم و همچنين تيم مقابل دست به برخي اقدامات مخل آرامش شهروندان بزنند.
خانچرلي با اشاره به اين مطلب كه طي هفته‌ گذشته تمامي هماهنگي‌هاي لازم ميان مسئولان پليس و ديگر دستگاه‌هاي خدماتي شهر تهران انجام شده تا بدون هيچگونه مشكلي اين مسابقه برگزار شود ، گفت: 7 هزار نيروي پليس در قالب گشتهاي‌انتظامي داخل شهر و همچنين مأموران حفاظت داخل ورزشگاه مسئوليت تأمين امنيت اين بازي را بر عهده گرفته‌اند.
وي گفت: تمامي سركلانتري‌هاي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در جريان بازي فردا به ايفاي مسئوليت خواهند پرداخت با اين تفاوت كه بخشي از اين سركلانتري‌ها ايجاد امنيت و برخورد با افراد خاطي را در خارج از ورزشگاه و بعد از اتمام بازي بر عهده گرفته‌اند.
معاون عمليات پليس تهران بزرگ همچنين با اشاره به اين مطلب كه تمامي اتوبوسهاي شركت واحد خدمت رسان در خصوص بازي فردا را مأموران نيروي انتظامي در داخل مراقبت خواهند كرد گفت: تا جايي كه امكان داشته باشد مأموران با لباس فرم پوشش خواهند داد و مابقي را مأموران لباس شخصي مراقبت خواهند كرد.
وي همچنين با اشاره به اين مطلب كه مأموران از ابتداي صبح فردا به صورت نامحسوس اقدام به برقراري نظم خواهند كرد گفت: از ساعت 13 ظهر اين كنترل‌ها محسوس تر شده و كار پليس جدي تر خواهد شد.
خانچرلي درخصوص زمان اتمام مأموريت پليس نيز گفت: معمولا 2 ساعت پس از اتمام بازي تمامي مشكلات و اتفاقات احتمالي خاتمه مي‌يابد اما پيش بيني ما براي بازي فردا و زمان خاتمه مراقبتهاي پليسي 3 ساعت پس از اتمام بازي است.
وي گفت: در تمامي ميادين گشتهاي ويژه و مأموران يگان امداد مستقر خواهند شد تا با خاطيان احتمالي اين مسابقه برخورد كرده و نظم شهر را حفظ كنند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن