تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آب ميوه ها معجزه مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: آب ميوه ها معجزه مي كنند


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: تحقيقات اخير نشان مي دهد، آب ميوه ها مي توانند در جلوگيري از ابتلا به تصلب شرايين به طرز چشمگيري موثر باشند.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" و به نقل ازسايت اينترنتي بي بي سي، دانشمندان دانشگاه مونت پلير در فرانسه، با انجام تحقيقاتي بسيار گسترده دريافتند، ميوه ها و عصاره آن ها در پيشگيري از ابتلا به بسياري از بيماري ها، مخصوصا تصلب شراين بسيار مفيد هستند.
اين محققان همچنين افزودند، از ميان تمام ميوه ها، انگور و آب انگوور به علت دارا بودن مقادير بسيار زيادي آنتي اكسيدان تاثيرات مفيدتري در پيشگيري از شمار زيادي از بيماري ها دارند.
انگور ميوه‌اي است كه شامل ويتامين‌هاي آ، ب، و ث بوده و همچنين داراي مقدار زيادي منيزيم، كلسيم، آهن،‌ فسفر، پتاسيم و آلبومين است‌. امروزه در طب درمان‌هاي طبيعي (نتروپت)، از رژيم‌هاي مختلف انگور استفاده مي‌كنند.
يكي از خواص انگور، صاف كننده و مولد خون بودن آن است‌. انگور قند خون را نيز تنظيم مي‌كند. به علاوه انگور قرمز براي تصفيه خون و خون سازي از انگور سبز هم بهتر است.
انگور يكي از ميوه‌هاي ضد سرطان نيز شناخته شده است و اين به خاطر خواص ضد عفوني كنندگي آن است‌. افرادي كه در دوره نقاهت يك بيماري هستند و يا ضعف عمومي‌بدن دارند و در نتيجه قدرت دفاعي بدن آن‌ها كم شده است، سعي كنند از انگور، هويچ، سيب و هلو، به مقدار زيادي استفاده كنند‌.
مطالعات انجام شده نشان مي دهد، انگور پتاسيم زيادي دارد كه به جبران ضعف بدن كمك مي‌كند و در كنترل فشارخون نيز موثر است.
مطالعات پيشين دانشمندان از اين امر حكايت داشت كه آنتي اكسيدان ها اثرات بسيار مفيدي بر سلامتي انسان ها دارند.
مقادير بسيار زياد آنتي اكسيدان ها كه در ميوه ها و چاي سبز موجود است، براي بيماران قلبي و رفع مشكلات پوستي بسيار مفيد هستند./120
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن