تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مشهد در مجلس:بخش دولتي و خصوصي درحوزه گردشگري هماهنگ نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده مشهد در مجلس:بخش دولتي و خصوصي درحوزه گردشگري هماهنگ نيستند
داخلي. اقتصادي. گردشگري
نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي گفت:ميان دستگاه‌ها و مجموعه‌هاي دولتي و بخش خصوصي حوزه گردشگري هماهنگي وجود ندارد.

جواد آرين منش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:با توجه به اينكه دولت متولي برنامه‌ريزي و سياستگذاري براي توسعه گردشگري است و بخش خصوصي نيز بايد به عنوان سرمايه گذار در اين بخش عمل كند،اما هنوز فعاليت و همكاري چشمگيري ميان اين دو مجموعه مشاهده نمي‌شود.

وي گفت:در اين ميان هنوز طرح جامع گردشگري كه مورد قبول همه سازمانهاو بخش‌هاي مرتبط باشد نيز ارائه نشده است.

آرين منش با اشاره به كاستي‌هاي صنعت هتلداري و گردشگري اظهار داشت : هم اكنون صنعت گردشگري و هتلداري با كمبودهاي فراواني مواجه است كه مهمترين آن عدم وجود برنامه‌اي مدون براي رشد و ترسيم افق گردشگري در كشور است.

وي با تاكيد بر فراواني موانع توسعه گردشگري در كشور افزود:توسعه گردشگري مستلزم يك سلسله اقدامات گسترده از جمله تامين زيرساخت‌هاي مورد نياز توسعه اين صنعت است.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس گفت:احداث هتل و مكان‌هاي اقامتي فقط بخشي از نياز توسعه گردشگري را تامين مي‌كند و اين در شرايطي است كه بايد به هر چه بهتر فراهم شدن امكانات حمل و نقل ريلي، هوايي، و زميني توجه جدي تري صورت گيرد.

آرين منش افزود:وجود نيروهاي انساني آموزش ديده ودفاتر خدمات گردشگري توانمند همچنين سيستم‌هاي اطلاع‌رساني مناسب نيز جزو زيرساخت‌هاي مورد نياز براي توسعه صنعت گردشگري محسوب مي‌شود.

وي توسعه صنعت گردشگري را عامل موثري در دستيابي به اقتصاد بدون نفت دانست و اظهار داشت:طبق برنامه چهارم توسعه، توسعه اين صنعت در كاهش وابستگي به نفت از جايگاه ممتازي دارد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، ايران را جزو ‪ ۱۰‬كشور اول جهان در برخورداري از جاذبه‌هاي طبيعي دانست و افزود:در شرايطي كه كشورمان علاوه بر جاذبه‌هاي سياحتي از جاذبه‌هاي زيارتي بسيار غني برخوردار است بايد از همه اين ظرفيت‌ها براي شكل‌گيري اقتصاد مبتني بر گردشگر استفاده شود.ك/‪۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن