تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزيدگان اولين جشنواره روبات‌هاي آموزشي


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: برگزيدگان اولين جشنواره روبات‌هاي آموزشي
برگزيدگان اولين جشنواره روباتهاي آموزشي پس از داوري به زودي از طريق سايت اين جشنواره اعلام مي‌شود.

افشين مدينه‌اي مجري طرح اولين جشنواره روباتهاي آموزشي در گفت‌وگو با مهر گفت: در اين جشنواره، تيم‌هاي شركت كننده از سه مقطع دبستان، راهنمايي و دبيرستان با حضور در محل جشنواره به ارائه دستاوردهاي روباتيك خود به خصوص در زمينه مكانيزم‌هاي روباتيك پرداختند.

مدينه‌اي افزود: در جشنواره روبات‌هاي آموزشي مدارس هر تيم حداقل دو روبات از ميان سازه‌هاي پيشنهادي و يك روبات به صورت خلاقانه ارائه كرد.

وي ادامه داد: در بخش سازه‌هاي پيشنهادي، دانش‌آموزان تحت اين طرح ملزم به ارائه مكانيزم‌هاي پرتاب توپ، ماشين‌هاي سرعتي يا قدرتي، جرثقيل سقفي، ديفرانسيل ماشين، پل متحرك، عبور از موانع پلكاني، دستگاه پلاتر، شبيه‌سازي موتور چهارزمانه و ... بودند.

به گفته مجري طرح در بخش خلاقانه، دانش‌آموزان روبات‌هايي نظير روبات مريخ نورد، تانك موشك انداز، تانك جاسوسي، روبات آتش نشان،‌ بالابر آتش نشاني، هاور كرافت، آسانسور، ماشين دو دنده با ديفرانسيل و ... ارائه كردند.

مدينه‌اي تاكيد كرد: دستاوردهاي علمي دانش آموزان توسط هيئت داوران متشكل از چهار متخصص ارزيابي مي‌شود كه به زودي تيم‌هاي برتر در هر مقطع از طريق سايت جشنواره به آدرس http://www.robotshop.ir معرفي خواهند شد.

در اولين جشنواره روباتهاي آموزشي، تيمهاي شركت كننده از سه مقطع دبستان، راهنمايي و دبيرستان با حضور در محل جشنواره به ارائه دستاوردهاي روباتيك پرداختند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن