تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820858675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير امور خارجه غنا اعلام كرد:آغاز همكاري جديد ايران و غنا در زمينه نفت و گاز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزير امور خارجه غنا اعلام كرد:آغاز همكاري جديد ايران و غنا در زمينه نفت و گاز
وزير امور خارجه جمهوري غنا گفت: برنامه هاي سومين اجلاس كميسيون دائمي مشترك همكاري هاي ايران و غنا در صنعت نفت و گاز حاكي از آغاز فصل جديدي از همكاري هاي ميان دو كشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، "اكواسي اوسي آجي" در سومين اجلاس كميسيون دائمي مشترك همكاري هاي ايران و غنا در تهران با تاكيد بر تقويت همكاري بين دو كشور ايران و غنا در سومين اجلاس كميسيون دائمي مشترك همكاري هاي ايران و غنا،گفت: تصميمات كميسيون مشترك ميان دو كشور در سال 2002 به دليل عدم فعال بودن آن تاكنون اجرايي نشده ولي امروز با برگزاري اين اجلاس در راستاي منفعت مردم دو كشور برنامه هاي مشترك عملياتي خواهد شد.

وزير امورخارجه جمهوري غنا با اشاره به زمينه هاي همكاري هاي مشترك ميان دو كشور بيان كرد: تصميمات اين كميسيون در مباحثي نظير انرژي، نيرو، نفت و گاز تاكيد دارد، ضمن اينكه در زمينه هاي بهداشتي، علوم و فناوري، حمل و نقل دريايي، تسهيلات بندري، منابع آبي، صنايع، كشاورزي، امور مالي و بانكي ميان دو كشور برنامه ريزي و اجرا مي شود.

وي با تاكيد بر همكاري هاي بيشتر دو كشور در زمينه هاي بهداشتي، كشاورزي و آموزشي، عنوان كرد: در حال حاضر حجم فعاليتهاي تجاري رسمي ميان دو كشور ايران و غنا در سطح پاييني قرار دارد كه اميدواريم در طول برگزاري اين اجلاس با اعلام و بررسي پيشنهادات اين معضل مرتفع شود.

وزير امور خارجه جمهوري غنا با اشاره به آخرين جلسه كميسيون مشترك دو كشور در خصوص همكاري هاي مالي، اظهار داشت: با وجود اظهار تمايل دو كشور براي همكاري در اين زمينه متاسفانه بانك توسعه صادرات پيشرفتهاي اندكي در راستاي تحقق اين امر داشته كه اميدواريم دراين اجلاس اين مشكل نيز برطرف شود.

وي با اشاره به وجود پتانسيلها و ظرفيتهاي بالاي همكاري ميان دو كشور، افزود: برنامه هاي اين كميسيون در صنعت نفت و گاز حاكي از آغاز فصل جديدي از همكاري هاي ميان دو كشور است.

"اكواسي اوسي آجي" با اشاره به تمهيدات دو كشور جهت تسهيل در سرمايه گذاري بيان كرد: اجتناب از ماليات مضاعف و فراهم كردن سرمايه گذاري، ارتقا و تامين حفاظت تجارت از تمهيداتي است كه در اين كميسيون ميان دو كشور انديشيده شده است.

وي اين كشور را در توسعه مشاركتهاي استراتژيك با كشورهاي دوست متعهد خواند و گفت: اين امر به منظور گسترش اقتصاد غنا در طي دهه آينده دنبال مي شود.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن