تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روز شهادت حضرت زهرا(س) يادمان رفت؟


واضح آرشیو وب فارسی:الف: روز شهادت حضرت زهرا(س) يادمان رفت؟
15 روزنامه صبح كشور كه متاسفانه منتسب به دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب بودند، ديروز و در ميان سياست‌زدگي و بازي قدرت، در صفحه نخست خود هيچ اشاره‌اي به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) نكردند و نشان دادند سياست‌شان هيچ تناسبي با ديانتشان ندارد.

به گزارش برنا ديروز و همزمان با آغاز ايام فاطميه و سالروز شهادت حضرت صديقه طاهره(س) بنا بر روايتي كه هم در تقويم رسمي كشور درج شده و مورد تاييد است، 15 روزنامه صبح كشور در صفحه نخست خود هيچ اشاره اي به اين روز بزرگ نكردند.

بنا بر اين گزارش، اين 15 روزنامه صبح كه متاسفانه منتسب به دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب بودند، بدون كوچك ترين تسليت و يا تغيير رنگ لوگو و حتي عناوين صفحه نخست، ديروز را در سكوت كامل اين روز تاريخي گذراندند.

پايتخت جمهوري اسلامي ايران اگرچه ديروز ـ 13 جمادي الاول ـ از سوي مردم و هيئات مذهبي تا حدودي رنگ و بوي غم و آغاز ايام سوگواري بانوي دو عالم را داشت اما متوليان اصلي اين امر ـ شهرداري تهران، سازمان تبليغات اسلامي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، شوراي فرهنگ عمومي، سازمان زيباسازي شهر تهران و سازمان فرهنگي و هنري شهرداري و... ـ در اقدامي هماهنگ(!) گويي در خواب بوده و بدون هيچ برنامه اي براي يادآوري آغاز ايام فاطميه، شهر را به روزمرگي‌هاي هميشگي‌اش سپردند.

دكه‌هاي روزنامه فروشي و البته آرشيو مطبوعات مي‌تواند براي آنها كه دنبال نام اين روزنامه‌ها هستند، كمك خوبي باشد.

البته گويا در كنار غفلت رسانه ايي و بي توجهي مطبوعات كشور در پرداختن به اين موضوع ، اين غفلت گريبانگير مردم نيز شده است و ديشب برخي از تالارها و بزرگراه هاي پايتخت نيز شاهد جشن و سرور و كاروان هاي عروسي بودند .
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن