تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فدراسيون جهاني دوچرخه سواري: تور آذربايجان لازمه توسعه دوچرخه‌سواري در قاره كهن است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئيس فدراسيون جهاني دوچرخه سواري: تور آذربايجان لازمه توسعه دوچرخه‌سواري در قاره كهن است
جام جم آنلاين: «پت مك كوئيد» رئيس فدراسيون جهاني دوچرخه سواري گفت: تور دوچرخه سواري آذربايجان عنصر اساسي براي توسعه دوچرخه سواري در قاره كهن آسيا است.


به گزارش فارس ، «مك كوئيد» امروز در پيام خود به تور دوچرخه سواري آذربايجان آورده است: دوچرخه سواري ورزشي با رشد سريع است و افزايش فعاليت در قاره كهن آسيا علامت اين است كه تغييرات داده شده توسط فدراسيون جهاني دوچرخه سواري در سالهاي اخير بسيار مفيد واقع شده است.

وي تور آذربايجان را سكوي پرتاب دوچرخه سواران آسيايي شمرد و در ادامه پيام خود آورده است: در اين زمينه خوش آتيه جهاني، آسيا الگويي براي تبعيت ديگران شده است و به علت علاقه شديد و تخصص عميق برگزار كنندگان مسابقات ، دوچرخه سواران محلي اين شانس را يافته‌اند كه از فرصت‌هاي فزاينده بهرمند شده و تجارب كسب كنند كه آنان را قادر خواهند ساخت در آينده‌اي نه چندان دور در مسابقات سطوح بالاتر شركت كنند.

وي با تقدير از برگزار كننده گان بيست و سومين دوره تور آذربايجان اظهار داشته است: هر مسابقه‌اي براي فدراسيون جهاني ارزش بسياري دارد و جاي آن است كه به همه دست اندركاران كه در برگزاري بيست و سومين دوره تور بين المللي آذربايجان ياري رسانده‌اند تبريك گفته و از زحمتكشان قدرداني نمايم.

«پت مك كوئيد» عامل رشد تور آذربايجان را كمك و ياري حاميان ورزش دانست و در پيام خود آورده است : ما بخوبي آگاهيم كه بدون كمك مقامات مسئول، حاميان و داوطلبان كه نقش همه آنها در غلبه بر مشكلات متداول اين نوع كارها اساسي است و در ورزش دوچرخه سواري سخت تر است به اين درجه از مردم پسندي كه در سالهاي اخير به آن رسيده است دست يابد.

گفتني است در پايان اين پيام آورده است: اطمينان دارم روزهاي پرمهيجي در پيش روي داريد و به همه دوچرخه سواراني كه شانس شركت در اين ماجراي متهورانه را يافته اند بهترين موفقيتها را آرزومندم و دوچرخه سواري خوبي داشته باشيد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1772]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن