تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امسال ‪۹۰۰‬هزار ازدواج در كشور پيش بيني مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امسال ‪۹۰۰‬هزار ازدواج در كشور پيش بيني مي‌شود
فرهنگي
دبير ستاد ملي ساماندهي امور جوانان گفت: براي سال جاري نزديك به ‪۹۰۰‬ هزار مورد ازدواج در كشور پيش بيني مي‌شود.

محمدرضا قدس در سي امين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان كه امروز (سه شنبه) برگزار شد، با اشاره به محوريت مقوله ازدواج جوانان در برنامه‌هاي اين ستاد افزود: بر اساس مصوبه شوراي عالي جوانان در مردادماه ‪ ۸۶‬تمامي دستگاه‌ها موظفند برنامه‌هاي خود در رابطه با ازدواج را به ستاد ساماندهي امور جوانان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا از اين نشست، قدس در اين‌باره افزود:
تاكنون هشت دستگاه اجرايي برنامه‌هاي خود در قالب ‪ ۹۱‬اقدام اجرايي به اين ستاد ارائه كرده اند.

وي هم چنين گفت: در سال جاري كارگاه‌ها و برنامه‌هاي آموزش توانمندسازي مرتبط با ازدواج براي يك ميليون و ‪ ۱۰۰‬هزار نفر دختر و يك ميليون و ‪۱۳۵‬ هزار نفر پسر جوان برگزار مي‌شود.

اين مقام مسوول در بخش ديگري از سخنانش به معرفي اقدامات انجام گرفته در زمينه غني‌سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان پرداخت و گفت: ‪ ۲۲‬دستگاه و سازمان در اجراي برنامه‌هاي اوقات فراغت مشاركت دارند كه تاكنون ‪۹‬ دستگاه، برنامه‌هاي پيشنهادي خود را به ستاد ساماندهي امور جوانان ارائه داده و آمادگي خود رابراي اختصاص ‪ ۱۲۵‬ميليارد تومان اعتبار اعلام كرده اند قدس، ‪ ۲۴‬ميليون جوان ايراني را جامعه هدف طرح‌هاي اوقات فراغت خواند و تصريح كرد: اجراي ‪ ۴۲۶‬نوع اقدام متنوع فرهنگي، اجتماعي، ورزشي، سرگرمي و ... در طرح‌هاي اوقات فراغت تابستان امسال در نظر گرفته شده است.

وي اضافه كرد: با توجه به تشكيل بانك اطلاعات فراغت جوانان، گزارش‌هايي درمورد منابع و امكانات موجود از سراسر كشور دريافت كرديم كه مي‌توانيم براساس اين ظرفيت ها، طرح‌هاي خود را عملي سازيم.

به اعتقاد قدس، كتابخانه‌هاي عمومي با اجراي سياست‌هاي اصولي مي‌توانند به اوقات فراغت جمعيت عظيمي از جوانان غناي لازم ببخشند.

معاون طرح و برنامه و هماهنگي سازمان ملي جوانان در پايان اين نشست، از برگزاري مراسم ويژه روز جوان در مرداد ماه امسال به صورتي گسترده و وسيع خبر داد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن