تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فتح خرمشهر نقطه عطفي در تاريخ دفاع مقدس است
داخلي. اجتماعي. سوم خرداد
مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان خراسان رضوي از سوم خرداد روز آزادسازي خرمشهر به عنوان نقطه عطفي در تاريخ سراسر افتخار دفاع مقدس ياد كرد.

سرهنگ پاسدار "محمد احراري" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نيروهاي مسلح اعم از سپاه و ارتش با همدلي و همراهي و اتحاد با يكديگر در عمليات بيت‌المقدس و آزادسازي خرمشهر، اقتدار خود را در دفاع از كشور برابر دشمن بعثي نشان دادند.

وي گفت: رزمندگان اسلام در عمليات بيت‌المقدس با حداقل امكانات و تجهيزات نظامي برابر دشمني كه توسط مستكبران شرق و غرب تا بن دندان مسلح شده بود، مردانه مقاومت كردند و افتخارات بسياري در دفاع از سرحدات كشور آفريدند.

اين فرمانده نظامي افزود: بايد با همراهي و همكاري مسوولان و دست اندركاران مربوطه و رسانه‌هاي ارتباط جمعي مردم با رشادتهاي رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و از جمله عمليات بيت‌المقدس آشنا شوند و اين ايثارگري‌هاي وصف ناپذير براي مردم و از جمله نسل جوان و نوجوان تبيين شود.

سرهنگ احراري گفت: ستاد بزرگداشت سوم خرداد در استان خراسان رضوي طي امسال با محوريت دانش آموزي، دانشگاهيان، روحانيون، مساجد، راويان فتح و اطلاع رساني و رسانه و زنان از يك ماه گذشته فعاليت خود را آغاز كرد.

وي افزود: مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه سالجاري به عنوان روز مقاومت و ايثار و پيروزي و با شعار پيام آزادسازي خرمشهر آزادسازي انرژي جهان اسلام، همزمان با سطح كشور از اول خرداد در اين استان برپا مي‌شود.

وي بيان كرد: همچنين رويكرد مهم برگزاري مراسم سوم خرداد ماه امسال مشاركت و استفاده از توان آحاد مختلف مردم در برپايي هرچه با شكوهتر آن است.

اين فرمانده نظامي با اشاره به نامگذاري امسال به عنوان سال نوآوري و شكوفايي ازسوي رهبر معظم انقلاب افزود: نوآوري در برگزاري آيين بزرگداشت اين روز سرلوحه فعاليت دست اندركاران و مسوولين ذيربط است.

مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان خراسان رضوي گفت:به همين مناسبت همايش‌ها و نمايشگاههاي مختلفي با موضوع آزادي خرمشهر و ايثار و مقاومت در دانشگاهها، مدارس و مساجد استان برپا مي‌شود.ك/‪۳‬ ‪۶۵۹/۵۸۹/۱۶۵۴/۷۴۹۰‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن