تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متن و حواشی سفر اقتصادی علی دایی + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: �ن نیوز: علي دایي، سرمربي تیم فوتبال پرسپوليس تهران مورد تجليل شوراي اسلامي شهر و شهرداري لاهيجان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي شهرداري لاهيجان، علي دایي كه به دعوت شوراي اسلامي شهر و شهرداري لاهيجان به اين شهر سفر كرده بود، با استقبال كم‌نظير شهروندان لاهيجاني روبه‌رو شد. در مراسم استقبال كه جمع زيادي از شهروندان لاهيجانی حضور داشتند، ابتدا دسته‌گلي به رسم ميهمان‌نوازي از سوي اصغر قوامي ـ از اعضاي دوره‌هاي اول و دوم شوراي اسلامی شهر و كاپيتان و بازيكن اسبق باشگاه‌هاي شهرداري لاهيجان و سپيدرود رشت و همبازي علي دایي در تيم دانشگاه صنعتي شريف تهران ـ به نمايندگي از سوي شوراي شهر و شهرداري لاهيجان اهداء شد.

در ادامه، علي دایي مورد استقبال حسينعلي خدايگاني رئيس شوراي اسلامي استان گيلان و عضو شواري شهر لاهيجان، عليرضا گنجه خسروي شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و بازيكنان رده پايه باشگاه شهرداري قرار گرفت و استقبال گسترده شهروندان از آقاي گل فوتبال جهان به صورتي بود كه دایي در ميان موج جمعيت به سختي وارد ساختمان شهرداري شد.

عليرضا گنجه خسروي، شهردار لاهيجان در اين ديدار حضور پرافتخارترين بازيكن ملي ايران در لاهيجان و آشنايي وي با فرهنگ و جاذبه‌هاي شهر لاهيجان را افتخاري بزرگ براي مردم اين شهر دانست. رئيس شوراي اسلامي استان گيلان نيز علي دایي را سرمايه‌اي ارزشمند براي ورزش و كشور ايران دانست و گفت: «بايد قدر سرمايه‌هاي ارزشمندي همچون علي دایي را بدانيم و از آن‌ها براي پيشرفت ورزش كشورمان استفاده كنيم».

حسينعلي خدايگاني افزود: «شهرداري و شوراي شهر لاهيجان حضور اين قهرمان بزرگ را در لاهيجان به عنوان شهر نمونه گردشگري ايران گرامي مي‌دارد». در ادامه، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در مجموعه ورزشي تختي لاهيجان مورد استقبال رئيس اداره تربيت بدني، رئیس هیأت فوتبال و رئيس هيأت مديره و مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداري قرار گرفت و از نزديك با بازيكنان و كادر تيم بزرگسالان شهرداري كه در ليگ دسته سوم كشور حضور دارند آشنا شد و با ارائه گزارشي توسط حميدرضا هاتفي در جريان فعاليت‌هاي اين باشگاه كه در تمام رده‌هاي سني پايه، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات ليگ كشور حضور دارند، آشنا شد. علي دایي در ادامه با حضور در صحن جلسات شوراي شهر لاهيجان، مورد استقبال فرماندار، شهردار و اعضاي شوراي اسلامی شهر لاهيجان قرار گرفت.

رئیس شوراي اسلامی شهر لاهيجان در اين ديدار علي دایي را به عنوان يكي از اسطوره‌هاي بزرگ فوتبال ايران و جهان باعث افتخار كشور عزيز اسلامي ايران دانست. رحيم كشاورز با ارائه گزارشي از روند پيشرفت و توسعه شهر لاهيجان و سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده در اين شهر، اظهار داشت: «بارها اعلام كرده‌ايم كه شوراي شهر و شهرداري لاهيجان آماده هر نوع همكاري با سرمايه‌گذاران مي‌باشد».

فرماندار لاهيجان نيز در اين ديدار ضمن خيرمقدم به حضور اين اسطوره فوتبال جهان، گزارشي از سرمايه‌گذاري‌هاي صورت‌گرفته در اين شهر ارائه كرد. علي دایي نيز در اين نشست ضمن تشكر از استقبال خوب شهروندان، فرماندار، اعضاي شوراي شهر و شهردار لاهيجان، از حضور در لاهيجان و آشنايي با فعاليت‌هاي ورزشي اين شهر و جاذبه‌هاي گردشگري لاهيجان اظهار خوشحالي نمود.

در پايان به جهت تجليل از افتخارآفريني‌هاي علي دایي، هديه‌اي از سوي شوراي شهر و شهردار لاهيجان به وي اهداء شد. بازديد از تله‌كابين و جاذبه‌هاي گردشگري لاهيجان، مسجد درحال احداث آذري‌هاي مقيم لاهيجان و خانه كودكان بي‌سرپرست سراي نصير از ديگر برنامه‌هاي حضور يك روزه علي دایي در لاهيجان بود.

علی دایی برای امکان‌سنجی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری لاهیجان به این شهرستان سفر کرد و از نزدیک با موقعیت، استعدادها و توانمندی‌های طبیعی و توریستی اولین شهرستان نمونه طبیعی و تاریخی گردشگری کشور آشنا شد. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 592]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن