تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814958486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:تشكيل شوراي روابط عمومي ها زمينه تحرك بيشتر در اين بخش را فراهم كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:تشكيل شوراي روابط عمومي ها زمينه تحرك بيشتر در اين بخش را فراهم كرده است
سمنان - خبرگزاري مهر: دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان سمنان گفت: تشكيل شوراي هماهنگي روابط عمومي ها در استانها از اقدامات مثبت دولت است كه اين اقدامات باعث تحرك بيشتر روابط عمومي ها شده است.

ايرج كارخائي در گفتگو با خبرنگار مهر در سمنان اظهار داشت: در دولت نهم حركتهاي مناسبي براي ارتقاء جايگاه و رسالت روابط عمومي ها برداشته شد كه نيازمند تكميل آن به خصوص اصلاح ساختار آنها در سازمانها و دستگاه ها است تا اين نهاد به جايگاه واقعي خود برسد.

وي با اشاره به فلسفه وجودي و رسالت روابط عمومي ها در دستگاههاي اجرايي افزود: وظيفه روابط عمومي در مفهوم و معناي كلي ايجاد ارتباط با گروههاي مختلف چه در داخل دستگاهها و چه در خارج از آن است و مردم، مخاطبين اصلي اين بخش هستند.

به گفته وي، در اين برقراري ارتباط كه نوعي ايجاد تفاهم است روابط عمومي ها هـم به صورت مسـتقيم با مردم ارتباط برقرار مي كنند و هم به صورت غير مسـتقيم از طريق رسانه ها و مطبوعات به برقراري تعامل مي پردازند كه در اين مورد ارتباط متقابل و دو طرفه خبرنگاران و روابط عمومي ها مسئله اي مشهود و واضح است كه براي هر دو طرف شناخته شده و لازم است.

وي افزود: تلاش در تهيه و تدوين آيين نامه نحوه فعاليت روابط عمومي ها، اختصاص دو در هزار بودجه براي روابط عمومي ها، نظارت مستمر شوراي اطلاع رساني دولت به عنوان عاليترين جايگاه اطلاع رساني در كشور از روابط عمومي ها از اقدامات دولت نهم در زمينه روابط عمومي ها بود.

مدير روابط عمومي استانداري سمنان با اشاره به اولويتهاي كاري روابط عمومي ها درسال جاري گفت: با توجه به نامگذاري امسال با عنوان سال نوآوري و شكوفايي، روابط عمومي هاي دستگاههاي اجرايي استان با ارائه راهكارهاي نو و بروز خلاقيت و بهره گيري مناسب از ظرفيت رسانه ها و مطبوعات با تعامل و همفكري بيشتر با آنان در انعكاس و اطلاع رساني از رشد و پيشرفت اجراي مصوبات استان گام بر مي دارند.

وي تاكيد كرد: مسئولان روابط عمومي ها بايد اين مسئله را به عنوان اولويت كاري خودشان بدانند همچنين از جمله وظايف ذاتي ديگر آنان اطلاع رساني از فعاليتها و اقدامات دستگاهها جهت آگاهي عمومي مردم استان است كه با راه هاي نو و جديد اين امر هم محقق شود.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن