تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819831638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش رژيم صهيونيستي براي افتتاح خيابان دوستي در باكو محكوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تلاش رژيم صهيونيستي براي افتتاح خيابان دوستي در باكو محكوم شد
باكو - اتحاديه اجتماعي ارزش‌هاي ملي و معنوي جمهوري آذربايجان با برگزاري همايشي تلاش رژيم صهيونيستي براي افتتاح خيابان دوستي در باكو را محكوم كردند.

به گزارش ايرنا، اين همايش روز سه شنبه با حضور جمعي از مسوولان تشكل‌هاي سياسي و اجتماعي ، نمايندگان اقشار و رسانه‌اي جمهوري آذربايجان در باكو برگزار شد.

عبدال سليمان اف رييس اتحاديه مذكور طي سخناني در اين مراسم تلاش سفارت رژيم صهيونيستي براي افتتاح خيابان دوستي در باكو را بي‌احترامي به مردم و شهداي اين كشور خواند.

وي گشايش اين خيابان در باكو را غيرقابل قبول خواند و افزود: در شرايطي كه رژيم صهيونيستي بيش از‪ ۶۰‬سال سرزمينهاي فلسطين را غصب و اشغال كرده است ، جمهوري آذربايجان نمي‌تواند دوستي همانند اسراييل داشته باشد.

القار ابراهيم اوغلي رييس مركز غيردولتي دفاع از آزادي اعتقادات ديني جمهوري آذربايجان نيز اعتراضات مردم اين كشور عليه تلاش‌هاي سفارت رژيم صهونيستي در باكو براي افتتاح خيابان دوستي در اين شهر را تعيين‌كننده خواند.

وي افزود: در حالي كه سازمان كنفرانس اسلامي مساله فلسطين را اصلي‌ترين مشكل جهان اسلام مي‌داند، افتتاح خيابان دوستي با رژيم صهيونيستي كه دشمن اول مسلمانان است، امري غيرقابل قبول است .

ابراهيم اوغلي با تاكيد بر اين كه در جمهوري آذربايجان هيچ مشكلي با يهودي‌هاي اين كشور وجود ندارد و آنها نيز مانند ساير اقوام از حق لازم برخوردار هستند، افزود: در اين حال برقراري روابط با رژيم صهيونيستي قابل قبول نبوده و جامعه مترقي خواه جهان نيز داشتن ارتباط با اين رژيم را براي خود زشت مي‌دانند.

گوندوز حاجي اف رييس حزب فضيلت نيز از موضع برخي رسانه‌هاي ارتباط جمعي جمهوري آذربايجان و سكوت آنان در قبال اين مساله، انتقاد كرد.

وي در عين حال گفت: در حالي كه دولت جمهوري آذربايجان در قالب سازمان كنفرانس اسلامي از قطعنامه‌هاي صادره زيادي درمحكوميت از رژيم صهيونيستي به دليل تجاوز به حقوق فلسطينيان حمايت كرده است ، اجازه دادن به اين رژيم براي گشايش خيابان دوستي در باكو توجيهي ندارد.

وي ابراز عقيده كرد كه در داخل دولت جمهوري آذربايجان محافلي وجود دارد كه علاقه مند به برقراري روابط گسترده با رژيم صهيونيستي است كه بايد مهار شوند.

سفارت رژيم صهيونيستي دو بار براي افتتاح خيابان دوستي در باكو تلاش كرده ولي به دليل اعتراضات مردمي ناكام مانده است .

درهمايش مذكور همچنين نرم افزاري كه منعكس‌كننده جنايات رژيم صهيونيستي در سرزمين فلسطين و لبنان بود، در ميان حاضران توزيع شد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن