تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درپي بازديد از دانشكده علوم حديث صورت گرفت ديدار مديران شبكه خبر با آيت الله ري شهري


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: درپي بازديد از دانشكده علوم حديث صورت گرفت ديدار مديران شبكه خبر با آيت الله ري شهري
آيت الله ري شهري در ديدار مديران شبكه خبر ، تقويت اخبار مذهبي و فرهنگي را در شبكه خبر خواستار شد.
به گزارش روابط عمومي شبكه خبر، مدير شبكه خبر و جمعي از مديران گروه هاي مختلف اين شبكه با آيت الله ري شهري، رئيس دانشكده علوم حديث شهر ري ديدار كردند.

اين ديدار به منظور آشنايي كارگزاران و مديران شبكه با فعاليت ها و اقدامات دانشكده علوم حديث و ايجاد تعامل و همكاري بيشتر انجام شد.

آيت الله ري شهري، در ابتدا با قرائت حديثي گهربار از رسول اكرم(ص)، رهنمودهايي درباره نقش دين در زندگي و توجه بيشتر به مسائل ديني ارائه كردند.

وي درباره شبكه خبر اظهار داشت: شبكه خبر يكي از شبكه هاي پربيننده و پرمخاطب است و به علت گستردگي پوشش خبري آن و تاثيرگذاري فوق العاده اي كه روي افكار عمومي دارد هر چه اين شبكه بهتر مديريت شود آثار و بركات بهتر و بيشتري براي مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي در بردارد.

ايشان افزود: با توجه به هجمه هاي تبليغاتي رسانه هاي بيگانه عليه جمهوري اسلامي بهتر است دركار خبر از افراد زبده با تجربه و با هوش استفاده شود و در خبر توجه به جامع نگري و گزيده گويي بسيار مهم است چون خبر بايد كوتاه وگويا باشد.

آيت الله ري شهري خواهان تقويت اخبار مذهبي و فرهنگي در شبكه خبر شد و اظهار داشت : بايد در صدر كارهايمان جاذبه آفريني كنيم و بتوانيم با جاذبه آفريني و نوآوري و اعتماد سازي مخاطبان خود را حفظ كنيم.

زابلي زاده ، مدير شبكه خبر نيز در اين ديدار ضمن ارائه توضيحاتي در مورد عملكرد شبكه خبر گفت: شبكه خبر شبكه اي بين المللي است كه بيش از 140 كشور را تحت پوشش تصويري خود دارد و بر حسب نظر سنجي كه پارسال توسط مركز تحقيقات سازمان انجام شده بيش از 84 درصد بيننده را به خود اختصاص داده است .

وي افزود : در بحث معارف و علوم ديني با توجه به اينكه اين شبكه يك شبكه خبري و سياسي است رتبه دوم را دركشور كسب كرده است و ميزان اقبال مخاطبان به شبكه خبر در حد خوبي است.

همچنين زابلي زاده آمادگي شبكه خبر را جهت هر گونه همكاري در معرفي دانشكده علوم حديث و نشر معارف اسلامي در قالب ساخت برنامه و تهيه خبر و گزارش اعلام كرد.

وي ضمن دعوت از كارشناسان اين دانشكده براي همكاري با شبكه خبر افزود : ما مي توانيم خبر در قرآن را با عنوان يك موضوع تلويزيوني مورد بررسي قرار دهيم.

زابلي زاده گفت : شبكه خبر مي تواند در زمينه حج نيز حضور بهتري چه در عرصه اطلاع رساني و چه در عرصه تهيه مستند داشته باشد.

در پايان اين ديدار مديران شبكه خبر پس از زيارت حرم مطهر حضرت عبدالعظيم (ع) از قسمت هاي مختلف دانشكده از جمله كتابخانه ،دانشكده مجازي علوم حديث ،رصد خانه و.....بازديد كردند واز نزديك با فعاليت ها و اقدامات نوين وآموزشي اين دانشكده آشنا شدند.

اين ديدار و بازديد روز يكشنبه صورت گرفت .
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 377]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن