تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خانواده‌هاي زندانيان از ماه آتي زيرپوشش سازمان‌هاي حمايتي قرارمي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خانواده‌هاي زندانيان از ماه آتي زيرپوشش سازمان‌هاي حمايتي قرارمي‌گيرند
داخلي. قضايي. قوه قضاييه.

رييس دادگستري خلخال گفت: براساس دستورالعمل جديد قوه قضاييه از اول خردادماه امسال تمام خانواده‌هاي زندانيان زيرپوشش سازمانهاي حمايتي قرار مي‌گيرند.

مهدي كريمي روز سه‌شنبه در مجمع عمومي سالانه انجمن حمايت از زندانيان خلخال افزود: طبق اين طرح خانواده‌هاي زندانيان زندان خلخال از حمايت‌هاي مالي سازمانهايي از جمله كميته امداد امام و بهزيستي بهره‌مند خواهند شد.

وي همچنين بر لزوم همكاري مسوولان اين نهادها در راستاي جلوگيري از فروپاشي خانواده‌هاي زندانيان در زمان زنداني بودن نان آور خانه در زندان تاكيد كرد.

وي درادامه با اشاره به افزايش ‪ ۲۲‬درصدي درآمد انجمن حمايت از زندانيان خلخال در سال جاري نسبت به مدت مشابه پارسال خواستار همكاري شهرداري خلخال نسبت به صدور پروانه ساخت مركز بازپروري زندانيان در يك هكتار زمين متعلق به زندان در شهر خلخال شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، رييس زندان خلخال نيز در اين جلسه گفت:امسال انجمن حمايت از زندانيان خلخال به ‪ ۲۵‬خانواده زندانيان اين شهرستان كمك مالي كرد.

علي صادقلو، اجراي برنامه‌هاي حمايتي و فرهنگي ، توسعه فعاليت‌هاي قضايي و فعاليت‌هاي مددكاري ، تربيتي و عمراني در زندان‌ها و ندامتگاهها را ضروري ذكر كرد.

رييس كميته امداد امام خلخال نيز از كمك مالي يكصد ميليون ريالي اين نهاد به ‪ ۱۵‬خانواده زندانيان خلخال در سال جاري خبرداد.

در اين همايش با تجليل از خدمات اعضاي قبلي انجمن حمايت از زندانيان خلخال مديرعامل ، بازرسان و معتمدين جديد اين انجمن معرفي شدند.

شهرستان خلخال با ‪ ۹۵‬هزار نفر جمعيت در ‪ ۱۱۵‬كيلومتري جنوب اردبيل واقع است.ك/‪۳‬
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 522]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن