تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عليرضا مرزبان در گفتگو ي اختصاصي با ايسكانيوز: قطبي باشد، من و استيلي نيستيم! // فردا ازاستاديوم تا خانه را پياده مي روم!!


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: عليرضا مرزبان در گفتگو ي اختصاصي با ايسكانيوز: قطبي باشد، من و استيلي نيستيم! // فردا ازاستاديوم تا خانه را پياده مي روم!!


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: مربي تيم پرسپوليس تهران با اشاره به حضورش براي فصل آينده در اين تيم گفت: با احترامي كه براي قطبي قائل هستم وليكن اگر وي سرمربي پرسپوليس براي فصل آينده باشد من و استيلي از جمع سرخپوشان جدا مي شويم.

عليرضا مرزبان در گفتگو روز سه شنبه با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران" ايسكانيوز" اظهار داشت:قطبي مربي بزرگ و با دانشي است كه تجربه كار با مربيان بزرگ دنيا را در كارنامه خود دارد اما به دليلي كه از لحاظ تفكرات تاكتيكي به هم نزديك نيستيم اگر كاشاني ايشان را براي فصل بعد حفظ كند من و استيلي از اين تيم جدا خواهيم شد.
وي در خصوص قهرماني پرسپوليس تصريح كرد: در اين فصل به جز نيم فصل اول كه بدون شكست كار مان را به پايان رسانديم در نيم فصل دوم مشكلات عديده اي گريبان گير تيم ما شد اما باز هم خدا را شكر كه قهرمان شديم.
مرزبان با اشاره به اختلاف نظرش با قطبي به ايسكانيوز گفت: هميشه حرف من بر اساس علم و منطق بوده است و مشكل اساسي من با قطبي هم بر سر شفاف صحبت كردن هاي من بود چرا كه ايشان اذعان مي كرد كه نبايد هميشه حقايق را گفت.
مشاورمديرعامل پرسپوليس درخصوص جدايي احتمالي استيلي براي فصل آينده گفت: استيلي مربي بزرگ و با دانشي است كه با مديريت خود مي تواند به راحتي يك تيم را هدايت كندو ايشان بايد در همين مقطع راهش را از كمك مربي بودن جدا كند و فقط به سرمربيگري بينديشد.
مرزبان در خصوص بازيكنان فصل آينده پرسپوليس گفت: در زماني كه آلمان بودم با بازيكنان زيادي مذاكره داشتم كه هم اكنون با ليستي كه در اختيار كاشاني قرار داده م همه چيز براي صحبت نهايي با آن ها آماده است .
وي اضافه كرد : مطمئن باشيد كه پرسپوليس فصل آينده با جذب اين بازيكنان 30 در صد قوي تر از پرسپوليس اين فصل خواهد بود.
وي با اشاره به كيفيت ليگ امسال افزود: فوتبال ايران براي رسيدن به جايگاه واقعي خود در سطح جهان بايد قدم هاي بزرگي را در تمامي عرصه ها از جمله وارد كردن تكنولوژي هاي جديد بردارد زيرا كه مربيان ايراني بدون در اختيار داشتن اين ابزار بسياردست تنها هستند.
مرزبان تاكيد كرد: به هرحال نمي توان كيفيت ليگ را ايده آل دانست چرا كه انتظارات در فوتبال ايران فراتر از اين چيزي هست كه به چشم مي آيد.
مرزبان در خصوص وعده خود براي قهرماني پرسپوليس گفت: طبق وعده اي كه براي قهرماني پرسپوليس داده بودم فردا مسير استاد يوم ازادي تا خانه را با پاي برهنه حركت خواهم كرد و با بر آوردي كه داشته ام سه الي چهار ساعت زمان نياز است./158/110
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن