تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مك‌كين خطاب به اوباما: ايران خطرناك است


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: مك‌كين خطاب به اوباما: ايران خطرناك است
آفتاب: «جان مك‌كين» نامزد حزب جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري با انتقاد از «باراك اوباما» نامزد حزب دموكرات او را متهم به ناديده گرفتن تهديد ايران كرد و ديپلماسي اوباما مبني بر ديدار با مقامات تهران را نابخردانه خواند.

به گزارش سرويس بين‌الملل آفتاب، مك‌كين در جريان مبارزات انتخاباتي در انجمن رستورانهاي ملي در شهر شيكاگو گفت: «ديپلماسي گفتگو با ايران نشانگر بي تجربگي و داوري خطرناك سناتور اوباما است».

جان مك كين با اشاره به سخنان سناتور اوباما مبني براينكه ايران، كوبا و ونزوئلا «در مقايسه با اتحاد جماهير شوروي كوچك هستند با اين حال واشنگتن هرگز از گفتگو با شوروي طفره نرفتند» اظهار داشت: «ممكن است ايران يك كشور ابرقدرت نباشد ولي در صورت دستيابي به سلاح هسته‌اي خطر زيادي خواهد داشت».

گفتني است باراك اوباما در جريان مبارزات انتخابات درون حزبي در ايالت مونتانا اعلام كرد: «من از تهديد ايران مطلع هستم ولي آنچه من گفته ام اين است كه ما نبايد فقط آمادگي گفتگو با دوستانمان را داشته باشيم، ما بايد با دشمنانمان هم گفتگو كنيم. ديپلماسي يعني اين».

اوباما همچنين گفته بود: «اتحاد جماهير شوروي با تكنولژي و تجهيزات نظامي خود قادر به نابودي دنيا بود با اين حال ما با «ميخائيل گورباچوف» و «نكيتا خورچف» گفتگو كرديم به چه دليلي نبايد با ايران مذاكره كنيم اين يك موضوع منطقي است ».
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 386]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن