تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819122402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مك‌كين: اوباما يك سوسياليست است اوباما براي مقابله با بحران امنيتي ملي آمادگي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مك‌كين: اوباما يك سوسياليست است اوباما براي مقابله با بحران امنيتي ملي آمادگي ندارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فرامنطقه‌يي

نامزد رسمي حزب جمهوري خواه آمريكا در انتخابات نهايي رياست جمهوري به راي دهندگان خود اعلام كرد كه رقيب دموكراتش براي مقابله با بحران امنيتي ملي آمادگي ندارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري فرانسه، جان مك كين نامزد رسمي جمهوري خواهان در انتخابات نهايي رياست جمهوري آمريكا در چهارم نوامبر، براي تاييد سخنان خود به بحران سال 1962 ميان روسيه و آمريكا اشاره كرد كه جهان را در دو قدمي يك جنگ هسته‌يي قرار داد.

مك‌كين كه پيشتر در زمان جنگ ويتنام خلبان يك هواپيماي جنگنده بوده، براي غلبه بر پيش تازي دو رقمي باراك اوباما، نامزد رسمي حزب دموكرات در اين انتخابات در فاصله‌ي 14 روز مانده به روز نفس‌گير راي‌گيري، تاكيد كرد كه رييس جمهور بعدي آمريكا براي عادت كردن به قدرت زمان زيادي در اختيار نخواهد داشت.

مك كين با اشاره به بحران موشكي كوبا در سال 1962 گفت: من در اتاق خلبان هواپيماي uss Enterprise نشستم. من يك هدف داشتم. مي‌دانم كه به آغاز يك جنگ هسته‌يي چه قدر نزديك شديم و من رييس جمهوري نخواهم بود كه بايد آزمايش شود. من از پيش آزمايش شده‌ام اما سناتور اوباما خير.

اين سناتور جمهوري خواه خطاب به يك جمعيت در Moon Township در ايالت پنسيلوانيا عنوان كرد كه آمريكا در داخل با چالشهاي زيادي و در خارج، در جهان خطرناك با دشمنان زيادي روبرو است. ما مي‌دانيم كه سناتور اوباما پاسخ مناسبي به اين قضيه ندارد.

سناتور ايالت آريزونا اذعان كرد كه در نظرسنجي‌هاي افكار عمومي فقط چند امتياز با اوباما اختلاف دارد و از رسانه‌هاي ملي آمريكا به دليل قطع اميد كردن از وي، شديدا انتقاد كرد.

وي به هواداران خود خاطر نشان كرد كه هيچ چيز غير قابل اجتناب نيست و وعده داد كه براي آمريكايي‌هاي سخت كوش بجنگند.

اين كانديداي 73 ساله جمهوري خواه باز هم به انتقاد از سياست‌هاي اقتصادي اوباما انتقاد كرد و سناتور ايالت ايلينويز را يك سوسياليست غير قابل اعتماد و از ميان برنده‌ي فرصت‌هاي شغلي خواند كه به اصل تقسيم ثروت تمايل دارد.

اما اوباما در ايالت فلوريدا با متهم كردن رقيب خود به بستن چشمان خود بر روي بحران مالي كنوني و مطرح كردن ايده‌هاي قديمي و تاريخ مصرف گذشته براي بهتر كردن اقتصاد به مشكل برخورده‌ي اين كشور، شديدا به انتقاد از كهنه‌سرباز جنگ ويتنام پرداخت.

اوباما در مورد سوسياليست خوانده شدن از سوي مك كين نيز اظهار كرد: سخت است كه قبول كنيم كساني مانند وارن بوفه، تامين كننده ميلياردر مالي و يا كالين پاول وزير سابق امور خارجه آمريكا اگر مي‌دانستند كه او سوسياليست است از وي حمايت مي‌كردند.

وي گفت: ظاهرا سناتور مك كين تصميم گرفته است حالا كه نمي‌تواند ايده‌هاي بهتري ارايه دهد بنابراين از خود ايده‌ خواهد ساخت و عليه ما استفاده خواهد كرد.

اين كانديداي 46 ساله‌ي انتخابات به همراه اريك اشميت، مدير اصلي اجرايي گوگل، غول اينترنتي و يان ولكر رييس پيشين Federal Reserve بانك مركزي آمريكا، در يك ميزگرد در مورد بحران اقتصادي كنوني صحبت كرد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 219]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن