تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815415521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صربستان براي افزايش سهم خود از بازار ايران تلاش مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: صربستان براي افزايش سهم خود از بازار ايران تلاش مي كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: وزير بازرگاني كشورمان امضاء توافق‌نامه‌هاي مشترك ميان ايران وصربستان را زمينه‌ساز ارتقا سطح روابط مشترك عنوان كرد.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از روابط عمومي وزارت بازرگاني، دكتر سيد مسعود ميركاظمي در ديدار با قائم مقام وزير امور خارجه صربستان با بيان اين مطلب گفت: ايران و صربستان از ظرفيتهاي خوبي بهره‌مند هستند كه اگر امكان آشنايي و بهره‌برداري بخش‌هاي خصوصي دو كشور با اين توانمندي‌ها فراهم شود در توسعه روابط اقتصادي مشترك بسيار موثر خواهد بود.
وزير بازرگاني با اشاره به اجرايي شدن موافقتنامه مشترك تشويق و حمايت از سرمايه‌گذاري خارجي ميان دو كشور، تصريح كرد: موافقتنامه‌هاي اجتناب‌ از اخذ ماليات مضاعف، تعرفه ترجيحي، استاندارد و گمركات از جمله مواردي است كه در سيزدهمين كميسيون مشترك ميان دو كشور بررسي خواهد شد.
وي با ضروري خواندن توسعه روابط بانكي مشترك و تخصيص اعتبارات و تسهيلات به تجار براي توسعه خدمات فني و مهندسي و تجارت كالا گفت: اعزام هيات‌هاي تجاري و برگزاري نمايشگاهها از گامهاي موثر آشنايي بازرگانان دو كشور با فرصتها و موقعيتهاي موجود است.
رادويكوبوگويويچ، قائم مقام وزير امور خارجه صربستان نيز در اين ديدار با ابراز علاقه‌مندي به برگزاري هرچه سريع‌تر كميسيون مشترك ميان دو كشور، گفت: براي ما بازار ايران بسيار مهم است و در تلاشيم با فعاليت در اين بازار بزرگ سهمي از آن را به خود اختصاص دهيم./د/207 /144/110
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن