تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار سمنان : جوانان امروز هم مي توانند مانند شهدا براي جامعه خود ايثار كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: استاندار سمنان : جوانان امروز هم مي توانند مانند شهدا براي جامعه خود ايثار كنند


شاهرود - خبرگزاري ايسكانيوز : كنگره سرداران و 3000 شهيد استان سمنان با حضور استاندار ، نماينده ولي فقيه در استان ، معاون امور عمراني استاندار و فرمانداران و فرماندهان نظامي و انتظامي استان در محل اين ستاد برگزار گرديد .

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " آيت ا... شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان ضمن ايراد سخناني از دست اندركاران ستاد كنگره تشكر كرد و اذعان داشت :كار سختي است در مورد شهيد و شهادت صحبت كردن و هر چيز كه به شهيد منصوب باشد محترم است . وي در ادامه از رسيدگي به مشكلات خانواده هاي شهدا تقدير كرد .
استاندار سمنان نيز در اين جلسه با بيان اينكه هدف از تشكيل كنگره اداي بخشي از وظيفه و مسئوليت است؛ جمع آوري آثار ، نوشته ها و مكتوبات مختلف را در مورد اين عزيزان و يادگارهاي شهدا و هر چه كه بتواند عطر شهدا را در جامعه پراكنده كند را سندي دانست براي جاري و ساري كردن انسانهايي كه به تكليف خود عمل كرده اند و به حرف امام زمان خود گوش داده اند و هيچ دلبستگي به دنيا نداشته اند .
علي عبداللهي با اشاره به اينكه تاثير گذاري زنده نگه داشتن نام شهيد و كلمه شهادت در جامعه بسيار زياد است ، يادآورشد كه برگزاري مراسم بزرگداشت اين شهدا به خاطر نياز جامعه است و شهيد نيازي به آن ندارد .
وي با تاكيد بر اينكه مسئولين برگزاري ستاد بايد مراقب باشند تا در مورد شهدا تحريف نشود و واقعيت ها آنجور كه هست نشان داده شود گفت :جوانان امروز هم مي توانند با الگو گرفتن از شهدا ، درس ايثار و فداكاري را بياموزند .
دكتر انصاري و سردار آبنوش از برگزار كنندگان كنگره ، گزارشي از روند گردآوري و اجرا كنگره ارائه كردند كه بر اساس آن كار گردآوري پرونده 1523 شهيد از 3000 شهيد استان به پايان رسيده و تحويل كميته تاليف و تدوين گرديده تا در چاپ فرهنگ نامه شهدا استان استفاده شود . اين اطلاعات تا كنون در 8000 صفحه شامل زندگي نامه ، فرازهايي از وصيت نامه ، بازنويسي و بازآفريني خاطرات شهدا تهيه شده ودر سايت ستاد به نشاني www.3000shahid.ir قابل دستيابي است .
در پايان پس از تقدير از مولفان خاطرات شهدا ، سرهنگ بابايي نيز گزارشي از سفرهاي راهيان نور در استان ارائه كرد./110
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن