تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميشل عون در نشست دوحه : امكان دستيابي به توافق گروههاي لبناني دشوار است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ميشل عون در نشست دوحه : امكان دستيابي به توافق گروههاي لبناني دشوار است
عضو برجسته مخالفان جناح حاكم لبنان، امكان دستيابي به توافق موافقان و مخالفان جناح حاكم لبنان را در مذاكرات دوحه ، دشوار دانست .
به گزارش شبكه خبر به نقل از الجزيره، رئيس جريان ملي آزاد لبنان علت اين موضوع را تلاش حاميان جناح حاكم لبنان براي دستيابي به بالا ترين تعداد كرسي در مجلس نمايندگان لبنان دانست و افزود : اين در حالي است كه هدف مخالفان جناح حاكم ، توزيع كرسي هاي مجلس به طور عادلانه و براساس تركيب جمعيت لبنان است .

ميشل عون با تاكيد بر اين كه مجلس نمايندگان لبنان بايد واقعيات را در جامعه و افكار عمومي منعكس كند افزود: اگر بر سردستيابي به كرسي ها انتقام جويي و ستيز صورت گيرد و به تركيب جمعيت بي توجهي شود، به طور قطع در آينده نزديك نمي توان به توافقي دست يافت .

عون درباره راه حل هاي جايگزين مخالفان جريان حاكم ،براي قانون كنوني انتخابات در لبنان گفت :تاكنون حدود 10 راهكار جايگزين براي بيروت و مناطق ديگر پيشنهاد كرديم ،اما طرفداران جناح حاكم ( گروه 14 مارس) سهم بيشتري در مجلس مي خواهند.

وي تصريح كرد :ما پيشنهادات خودمان را به طور آشكار منعكس مي كنيم و مايليم ، در بيروت پايتخت لبنان همه اقشار جامعه اين كشور در مجلس نماينده داشته باشند و ارامنه ، شيعيان و اهل تسنن به تناسب كرسي هاي اختصاص يافته به ايشان نماينده داشته باشند،تا دست كم بين آنها امكان رقابت فراهم شود ، اما هدف آنها تحميل حوزه هايي است كه بتوانند بر آنها سلطه مطلق داشته باشند و در حوزه هاي ديگر هم كاري كنند كه اكثريت با جريان حريري باشد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن