تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820508994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيادي: جشن قهرماني را برپا مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بيادي: جشن قهرماني را برپا مي‌كنيم
جام جم آنلاين: يك‌شنبه شب جلسه‌ هيات مديره باشگاه پيروزي (پرسپوليس) در دفتر علي سعيدلو رييس هيات مديره برگزار شد. در اين جلسه كه با حضور تمامي اعضا برگزار شد، مسائل مختلفي نظير چگونگي تمديد قرارداد با كادر فني و بازيكنان، جذب بازيكنان جديد و پرداخت طلب بازيكنان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.


به گزارش ايسنا ، حسن بيادي، عضو هيات مديره باشگاه پيروزي درباره‌ جلسه‌ شب گذشته ، گفت: در ابتداي جلسه «كاشاني» به عنوان مديرعامل گزارش مبسوطي از عملكرد فصل گذشته را ارائه كرد. هم‌چنين درباره‌ پيگيري‌هاي باشگاه براي بازگشت شش امتياز به امتيازهاي فصل گذشته‌ پرسپوليس گزارشي ارائه شد و نظر مدير عامل اين است كه اين مساله، مساله‌اي ملي است و بايد با پيگيري‌هاي لازم 6 امتياز به پيروزي بازگردد.

وي افزود: دادگاه عالي ورزش قبل از ديدار با سپاهان دستور داده بود، حكم متوقف شود تا 6 امتياز به پيروزي برگردد و پس از آن درباره‌ آن تصميم‌گيري شود اما، پس از قهرماني در رقابت‌هاي ليگ از دادگاه عالي ورزش خواستيم كه وارد متن حكم شود.

بيادي درباره‌ جشن قهرماني پيروزي گفت:‌ قرار شد كه پس از ايام فاطميه جشن قهرماني در دو سطح عمومي و خانواده‌هاي بازيكنان و كادر فني برگزار شود كه در بخش عمومي به دنبال كسب مجوز از شوراي تامين هستيم تا بتوانيم در محلي بزرگ جشن عمومي را با حضور طرفداران تيم برگزار كنيم.

وي درباره‌ بدهي باشگاه به بازيكنان گفت: در جلسه‌ي هيات مديره در رابطه با نحوه‌ پرداخت باقيمانده‌ طلب بازيكنان و كادر فني صحبت‌هايي شد اما در اين شرايط باشگاه پولي براي پرداخت اين بدهي‌ها ندارد ضمن آ‌نكه مدير عامل باشگاه در راستاي شفاف‌سازي درخواست حسابرسي زودرس كرد. در حال حاضر به غير از حدودا 500 ميليون توماني كه باشگاه به بازيكنان و كادر فني بدهكار است در فصل گذشته هيچ كس ديگر از باشگاه طلبي ندارد و تمامي بدهي‌ها براي گذشته است.

عضو هيات مديره باشگاه پيروزي درباره‌ تمديد قرارداد با بازيكنان فصل گذشته‌ اين باشگاه گفت: بسياري از بازيكنان براي ماندن در تيم ابراز تمايل كرد‌ه‌اند و به كاشاني اختيار تام دادند كه بدون هيچ شرط و شروطي تمديد قرارداد را بپذيرد. ضمن ‌آنكه ما مذاكرات خود را براي جذب بازيكنان جديد كه بتوانند در اين فصل كمك‌رسان پيروزي در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا باشند انجام داده‌ايم اما هنوز به نتيجه‌ قطعي نرسيده است.

بيادي افزود: هدف اصلي باشگاه در فصل پيش رو قهرماني در آسياست و به همين دليل بازيكناني را به خدمت خواهيم گرفت كه بتوانند از قهرماني در ليگ پاسداري كنند و بتوانند به احساسات پاك و بي‌نظير مردم ايران پاسخ دهند.

وي با بيان اين‌كه مردم ايران بيشتر از باشگاه به قهرماني پيروزي در ليگ نياز داشتند، گفت: پيروزي و استقلال هويت فوتبال در جامعه هستند و هر زمان كه اين دو با كيفيت بالاي خود در كورس قهرماني هستند شرايط جامعه‌ ما نيز ارتقاء پيدا كرده و زماني كه هر دو تيم آسيب ديدند جامعه فوتبال هم آسيب ديده است. اگر چه قهرماني پيروزي چيزي از ارزش‌هاي باشگاه سپاهان كم نمي‌كند و بازيكنان با اخلاق و پرتلاش سپاهان تلاش زيادي را در فصل گذشته متحمل شدند و توانستند نايب قهرماني آسيا كه ارزش فراواني دارد را كسب كنند اما، پيروزي شايسته‌ي اين قهرماني بود.

بيادي درباره‌ اظهار تمايل كاشاني براي استعفا گفت: وي هنوز براي رفتن اصرار دارد اما، تمامي اعضا با اين نظر مخالفند.

عضو هيات مديره‌ باشگاه پيروزي درباره‌ احتمال تمديد قرارداد با افشين قطبي گفت: تمامي اعضاي هيات مديره نسبت به تمديد قرارداد با قطبي اصرار دارند و پس از بازگشت وي از مسافرت، هفته‌ آينده جلسه‌اي خواهيم داشت كه در آن مذاكرات خود را با قطبي براي تمديد قرارداد انجام خواهيم داد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن