تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:دلايل تأخير دانشگاه اميركبير در پرداخت وامهاي دانشجويي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:دلايل تأخير دانشگاه اميركبير در پرداخت وامهاي دانشجويي
مديركل امور دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير در خصوص اظهارات دانشجويان مبني بر تاخير در پرداخت وامهاي دانشجويي گفت: تاخير صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم يك روال هميشگي است و مربوط به اين ترم هم نيست.

مهندس محمد فراهاني در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: اداره رفاه دانشگاه صنعتي اميركبير در يك دوره اي از اول نيمسال دوم تا اوايل ارديبهشت ماه بدون مسئول اداره مي شد و به نظر مي رسد كه اين مورد باعث تعويق در پرداخت وامهاي دانشجويي شده است.

مديركل امور دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير متذكر شد: با وجودي كه اداره رفاه در مدت كوتاهي مسئول نداشت اما اقدامات لازم در مورد فعاليتهاي اين اداره انجام مي شد. ارسال ليستهاي مربوط به وامهاي دانشجويي با امضاي مدير امور دانشجويي نيز به موقع صورت گرفت و هر 15 روز يك بار ليست ها به صندوق رفاه ارسال شده است.

وي افزود: معطلي در بخش صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم يك روال مشخصي است و مربوط به اين ترم هم نيست.

فراهاني در خصوص مراحل اداري مربوط به وامهاي دانشجويي گفت: ورود اطلاعات براي ثبت نام رايانه اي است اما ارسال به صورت دستي انجام مي شود، سپس پروسه 2 تا 3 ماهه اي ادامه پيدا مي كند و در نهايت نيز زماني كه آخر ترم مي رسد وام به دست دانشجويان رسيده است.

مديركل امور دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير مجموع وامهاي 22 گانه اي كه به دانشجويان اين دانشگاه پرداخت مي شود را سالانه حدود 3 ميليارد تومان دانست.

به گزارش مهر، دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير در تماسهايي با خبرنگار مهر خواستار اعلام دلايل تاخير در پرداخت وامهاي دانشجويي شدند. دانشجويان عنوان مي كنند كه وام دانشجويي در اواخر ترم به دستشان مي رسد در حالي كه دانشجو در طول ترم براي گذراندن زندگي به وام نياز دارد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن