تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815202449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بحران اقتصادی و شرایط سه ماهه سوم بازار موبایل


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: بحران اقتصادی و شرایط سه ماهه سوم بازار موبایل17/08/1388گروه خبری GSM : بازار جهانی گوشی‌های تلفن همراه طی سه ماهه سوم 2009 رشد نسبتا کمی را نسبت به سه ماهه دوم همین سال تجربه کرد. به گزارش IDC- از موسسات خبررسانی، تحقیقاتی و مشاوره‌ای معتبر بازار- رشد این سه ماهه نسبت به سه ماهه سوم 2008 همچنان منفی باقی ماند، اما نسبت به نیمه اول 2009 دستخوش بهبود و پیشرفت‌هایی شد. فروش کلی بازار این ابزارهای ارتباطی طی بازه زمانی یادشده، 278 میلیون و 100 هزار دستگاه برآورد شدکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش و نسبت به سه ماهه دوم سال جاری 5.6 درصدافزایش داشته است.                            

علیرغم بحران اقتصادی- که جهان هنوز به طور کامل از آن رهایی پیدا نکرده است- بازار جهانی تلفن‌های همراه، طی سه ماهه سوم بهبود یافته است.                           

به گفته "ویل استووگا"، مدیر تحقیقاتی تیم فناوری‌ها و استراتژ‌ی‌های موبایل موسسه IDC،" هرچند برخی مناطق جهان هنوز درگیر مشکلات ناشی از بحران اقتصادی هستند، سه ماهه سوم نشانه‌هایی از ثبات لازم برای پیشرفت صنعت موبایل در سه ماهه چهارم ،2009 را با خود به همراه آورده است."                           

فروش گوشی‌های تلفن همراه در طول سومین سه ماهه 200 فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است.                           

 سه ماه سوم صنعت موبایل در منطقه آسیا و اقیانوسیه‌، ضعیف‌تر از حد انتظار بود. فروش این ابزارهای ارتباطی در این مناطق نسبت به مدت مشابه سال گذشته تاحدودی کاهش پیدا کرد.                           

بعلاوه بازارهای روبه رشد و نوظهوری مانند چین، هند و اندونزی همگی ضمن اعلام کاهش فروش گوشی‌های تلفن همراه خود، پیش‌بینی کردند که این در طولانی مدت رو به بهبود خواهد گذاشت. در عین حال در این کشورها، تقاضا برای گوشی‌های تلفن همراه همگرا، نسبت به سال گذشته، افزایشی دو رقمی یافته است.                           

در رتبه‌بندی 5 کمپانی برتر تولیدکننده گوشی‌های تلفن همراه در بازار طی سه ماه موردبحث، نوکیا و سامسونگ در رده اول و دوم و ال‌جی، سونی اریکسون و موتورولا به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم جای گرفتند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن