تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816508939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اروپا و استقبال از نخستین شبکه نسل چهارم موبایل


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: اروپا و استقبال از نخستین شبکه نسل چهارم موبایل05/06/1388 گروه خبری GSM : اتحادیه اروپا 18 میلیون یورو برای توسعه فناوری جدید نسل چهارم شبکه‌های موبایل سرمایه‌گذاری می‌کند. به‌گزارش مهر، اتحادیه اروپا با این سرمایه‌گذاری قصد دارد گامی بلند به سوی توسعه فناوری نسل چهارم اتصالات موبایل با عنوان “‏LTE‏” (تکامل بلند مدت) بردارد. این فناوری تکامل یافته شبکه‌های فعلی نسل سوم (3G) است. ‏در این خصوص ویویان ردینگ کمیسر مخابرات و رسانه‌های کمیسیون اروپا اظهار داشت: «با فناوری‌های ‏LTE‏ دانش تحقیقات اتحادیه اروپا در توسعه سرویس‌ها و دستگاه‌های موبایل در دنیا حرف اول را خواهد زد. این موفقیت برابر با استاندارد قدیمی ‏GSM‏ است که در گذشته اروپا اولین ارائه کننده آن بود.»وی افزود: «فناوری‌های ‏LTE، تلفن‌های همراه را به رایانه‌های قابل حمل پرقدرتی تبدیل می‌کنند. با عرضه نسل چهارم شبکه‌های موبایل، میلیون‌ها کاربر جدید می‌توانند با سرعت بسیار بالایی از طریق دستگاه‌های قابل حمل خود و در هر مکانی وارد اینترنت شوند. این فناوری می‌تواند فرصت‌های بزرگ و فضای وسیعی از رشد را برای اقتصاد دیجیتالی ایجاد کند.» ‏براساس گزارش پی سی وورد، 18 میلیون یورو صرف توسعه نسخه پیشرفته ‏LTE‏ می‌شود. عرضه تجاری این فناوری جدید در شش ماهه نخست سال 2010 در برخی از کشورهای اروپایی مثل سوئد و نروژ آغاز خواهد شد.                      

مزیت‌های فناوری جدیدLTE‏ توانایی اپراتورهای شبکه را افزایش می‌دهد و موجب می‌شود که این اپراتورها پهنای باند با حداکثر سرعت را به تعداد بیشتری از کاربران و با نازل‌ترین قیمت عرضه کنند. این فناوری می‌تواند تحولی در بازار مخابرات موبایل اروپا ایجاد کند. ‏LTE‏ پیشرفته می‌تواند سرعت پهنای باند را تا یک گیگابیت بر ثانیه عرضه کند. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد که از تمامی سرویس‌های آنلاین مثل تماشای تلویزیون با وضوح تصویر بالا و یا فیلم آنلاین استفاده کنند. ‏LTE‏ از طیف رادیویی به روشی بسیار موثر استفاده کرده و شبکه‌های موبایل را به طور کامل دیجیتالی می‌کند و موجب می‌شود که تلویزیون‌های آنالوگ تبدیل به تلویزیون‌های دیجیتال شوند. به این ترتیب می‌توان سیگنال‌ها را از نقاط بسیاری دورتر نسبت به آنچه که فناوری‌های فعلی ‏GSM‏ دریافت می‌کنند دریافت کرد و در عین حال مصرف انرژی کاهش می‌یابد. ‏LTE‏ می‌تواند پهنای باند موبایل را در مناطق کم جمعیت نیز عرضه کند و به این ترتیب شکاف دیجیتالی میان فضاهای شهری و روستایی را کاهش دهد. ‏تا پایان سال 2008 حدود 23 درصد از جمعیت روستایی اتحادیه اروپا امکان اتصال به اینترنت را از طریق ‏DSL‏ نداشتند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن