تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812695717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندارخوزستان:كاهش مصرف آب‌وبرق نياز به فرهنگ‌سازي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندارخوزستان:كاهش مصرف آب‌وبرق نياز به فرهنگ‌سازي دارد
داخلي. اجتماعي. آب وبرق .

معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان با انتقاد از جدي نگرفتن فرهنگ مصرف درجامعه گفت: براي كاهش مصرف آب و برق در كشور بايد فرهنگ‌سازي كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا "علي اصغر وحيدي" روز چهارشنبه در نشست مشترك ائمه جمعه و روحانيون اين استان افزود : متاسفانه فرهنگ درست مصرف كردن انرژي در كشور جدي گرفته نمي‌شود و همين امر موجب مصرف بي‌رويه انرژي برق شده است.

وي اظهار داشت : با درست مصرف كردن و نيز كاهش مصرف برق از سوي مردم ‪ ۴۰‬درصد مصرف فعلي انرژي برق در كشور قابل صرفه جويي است لذا در اين راستا بايد همه ارگان‌ها و سازمان‌ها همكاري كنند.

معاون سياسي اجتماعي استانداري‌خوزستان با اشاره به وضعيت خشكسالي‌امسال نقش ائمه جمعه و روحانيون را در فرهنگ‌سازي براي كاهش مصرف در زمينه آب و برق مهم و اثر گذار دانست و گفت: روحانيون با بيان عواقب ناشي از صرفه جويي نكردن در مصرف آب و برق و هشدار نسبت به ادامه روند فعلي مصرف ، مي توانند مردم را تشويق به كاهش مصرف نموده و نقش مهمي در مديريت مصرف داشته باشند.

نايب رييس ستاد مقابله با خشكسالي خوزستان نيز دراين نشست كه در مجموعه فرهنگي شركت ملي حفاري اهواز برگزار شد از پديده خشكسالي به عنوان چالشي نام برد كه گذر از آن نياز به مديريت دارد.

سيد "عباس طباطبايي" افزود : از هفت استان كشور كه به طور جدي گرفتار پديده خشكسالي شده‌اند استان خوزستان به دليل اينكه نيروگاههاي توليد انرژي آن از نوع برق آبي است از نظر كمبود انرژي برق در جايگاه نخست قرار دارد.

وي همچنين گفت : كاهش ‪ ۶۵‬درصدي حجم آب مخازن سدهاي اين استان تامين آب مورد نياز ‪ ۳۳‬شهر اين استان را با مشكل مواجه كرده و منابع تامين آب چند شهر نيز خشك مي‌شود.

طباطبايي در عين حال گفت : با تشكيل سه ستاد آب ، برق ، كشاورزي ومحيط زيست برنامه ريزي و تدابير لازم براي گذر از اين خشكسالي انديشيده شده اما نياز به مشاركت همه مردم در كاهش مصرف آب و برق است.

نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز نيز در اين نشست بر ضرورت صرفه‌جويي در مصرف آب و برق در همه حال به ويژه در شرايط خشكسالي امسال تاكيد كرد.

آيت الله سيد"محمدعلي موسوي جزايري" همچنين از برخي افراد كه به قصد سود جويي دنبال القاي كمبود مصنوعي در زمينه مواد غذايي و غيره در كشور مي‌باشند انتقاد كرد و اظهار داشت:خوشبختانه هيچگونه كمبودي از اين لحاظ در كشور وجود نداشته و مايحتاج مورد نياز مردم به قدركافي تامين شده است.

وي از ائمه جمعه و روحانيون استان خوزستان خواست تا در زمينه صرفه‌جويي و كاهش مصرف آب و برق در شرايط پيش آمده خشكسالي مردم را راهنمايي كنند.

در نشست مشترك ائمه جمعه و روحانيون خوزستان با مديران و مسوولان استان و نيز روساي ستاد مقابله با خشكسالي گزارشي از وضعيت حجم آب موجود در مخازن سدها ، بخش كشاورزي و نيز توليد برق و همچنين تامين آب آشاميدني شهرها توسط كارشناسان مربوطه ارايه شد.ك/‪۶۴۰/۶۴۸ ۲‬
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن