تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816433198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمک در مورد مدلسازی این حجم -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کمک در مورد مدلسازی این حجم amirsadraii 22 آبان 1389, 16:23سلام به همگی من میخوام این ساختمانو در مکس بسازم اما نمیدونم چطوری؟:paint: لطفا راهنمایی کنید. راستی با دستورای edit polyو boolean انجام دادم اما اصلا خوب نمیشه چون دیگه نمیشه زیاد دستکاریش کنم در ضمن حجم صلب میشه ومتریال یه تیکه میگیره- میتونیم تک تک وجه هارو جدا بسازیم؟ (خداییش تواندازه ها سخته) لطفا دقیق توضیح بدید یعنی جزییاتش هم بگید ازهمه ممنونم:oops: ehsan_nekooee 22 آبان 1389, 17:11اگه پلان سازه رو نداشته باشی فک نکنم بتونی دقیق و درست طراحیش کنی. شیوه منطقیش اینه که پلان رو از اتوکد بیاری تو مکس و کارت رو اکستروود کنی. sina_np 22 آبان 1389, 18:42اگه بتونی پلان سازه زا به طور ذهنی رسم کنی می تونی از extrude استفاده کنی ولی از این زاویه بخش های زیادی از کار معلوم نیست و نیاز به جزئیات بیشتری داره. در مورد متریال هم شما می تونید متریال را به هر وجه که انتخاب می کنید بدهید یا متریال کلی را طوری تکرار کنید که طبیعی به نظر بیاید. بهترین راه برای شما مطالعه reference های 3dmax و آشنایی بیشتر با این نرم افزار است. avazkhan 22 آبان 1389, 23:36سلام من میدونم این ساختمان کجاست؟یه مدرسه هنری توی کشور سنگاپور Hamed 23 آبان 1389, 07:37سلام دوستان درست ميگن امير 1 - اولا واسچي اين ساختمون ميخوايي مدل كني؟؟؟ 2 - جيگرتو بخورم من... اگر ميخوايي شماتيك كار كني يه بحثه كه ميتوني از تو اينترنت عكس هاي هوايش رو از گوگل و يا خوده اين ساختمون بگير(از زوايايه ديگه) و شماتيك كار كني كه خيلي غير حرفه اي 3 - اگرم ميخواي درست و حسابي كار كني كه بايد پلان رو از كد import كني تو مكس و اكستورود و ... 4 - اگر براي دانشگاه كه ميتوني يه مكان ديگه رو كه information كامل تري داره رو انتخاب كن موفق باشي علي علي poriaabaci 23 آبان 1389, 16:04سلام من هم نظرم روی گوگل ارث هست کارت رو را میندازه ضمنن surface modeling کاملا جواب گوی کارتون خواهد بود amirsadraii 23 آبان 1389, 16:51سلام به همگی نه بابا چرا به حاشیه میرید ؟:lol: کار طرح این ترم من همین سبک فولدینگه یعنی ازروی زمین شروع میشه ومنحنی داره من این عکسو گذاشتم که دقیقا شبیه کارم باشه با اکسترود چطوری میشه از پلان به این منحنی رسید؟ آخه یه باکس میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! آقا پوریا میشه درمورد surface modelingبیشتر توضیح بدی؟ باباکمک کنید ای داد بی داد:-? ehsan_nekooee 23 آبان 1389, 19:00تعداد سگمنت های باکست رو زیاد کن. انوقت convert to editable poly کنش. soft selection کارت رو راه می ندازه. alireza_55 23 آبان 1389, 23:48دوست عزیز شما باید از تلفیق چند تکنیک برای مدلینگ استفاده کنی تا مرحله مرحله به شکل اصلی نزدیک بشی اول مدل رو خیلی ساده در نظر بگیر مثلا دو تا آرک که همدیگرو قطع میکنه edit Spline(outline سپس extrude سپس edit Poly و انتخاب vertex سپس softselection و حرکتtop-center vertex تا انحای قسمت بالایی را شکل بدی سپس انتساب material ID به face های مورد نظر البته مدلینگ وحی منزل نیست و هر کسی تکنیک خاصی در مدل سازی داره وبا همون تکنیک به نتیجه میرسه سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1639]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن