واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: My Chevrolet Camaro Divine Love 14 تير 1387, 16:51سلام به همگي بالاخره اين شورولت كاماروي تاريخي ما هم به اتمام رسيد. :shock: روي هم رفته حدود 70 ساعت روي اين فكركنم وقت گذاشتم. :razz: آخه سومين ماشينم بود. دو تا ماشين قبلي رو هم كامل نكرده بودم. زمان رندر حدود 10 ساعت. VRAY خودم زياد از رفلكشناش خوشم نيومد ولي ديگه حوصله ي رندر كردن ندارم. :neutral: به هر حال منتظر نظراتتون هستم. :wink: Farrokh 14 تير 1387, 17:44بابا ایول Divine Love 14 تير 1387, 17:46فقط اي ول؟؟ Farrokh 14 تير 1387, 17:58نه به نظرم ایرادایی هم داره (البته من زیاد ماشین کار نکردم ولی میدونم که هر مدلی رو باید با کمترین تعداد پلی ساخت) تو یه ذره تو این مساله افراط کردی ! شاید نور پردازیت هم می شد بهتر باشه ببین: Divine Love 14 تير 1387, 18:00نه بايد مدل lowpoly تعداد پليگناش كم باشه اون واير بعد از smooth هستش با iteration:1 Farrokh 14 تير 1387, 18:05ولی در کل عالیه دستت درد نکنه رفیق ! amin2001 14 تير 1387, 21:25تابنده جان حکمی که گفتی کلی نیست ! فقط مختص ساختمان و صحنه های شلوغ و بعضی بازی ها و این حرفاس ماشین رو معمولا high poly میسازن مصطفی جان بالاخره تمومش کردی ها :) خیلی خوب شده عزیز فقط irredience ات رو ببر بالا پارامتر هاشو و این که متریال لاستیک زیاد خوب نشده . یه حالی بهش بده در کل ایول خسته نباشی stilllife 14 تير 1387, 21:49به نظرم خيلي واقعي شده! ولي زير شيشه جولوي ماشين يه ميله يا(برف پاككن؟!؟!) نميدونم چيه به هر حال زيادي به نظر ميرسه!يا اينكه خيلي سرسري ازش رد شدي.... افرين خسته نباشي Divine Love 14 تير 1387, 21:58خيلي ممنون بابت نظراتون. آره اين رندر زياد به دلم ننشست. از اين بهترم مي تونم در يارم. ولي خوب ديگه فكر كنم خيلي روش وقت گذاشتم. ديگه حوصله ندارم. برف پاكنم آره. همين جوري يه چيزي زدم. فكر كنم نبود بهتر بود. مجدا از توجهتون تشكر مي كنم. Farrokh 15 تير 1387, 00:19تابنده جان حکمی که گفتی کلی نیست ! فقط مختص ساختمان و صحنه های شلوغ و بعضی بازی ها و این حرفاس ماشین رو معمولا high poly میسازن حالا چرا افراط ؟ اگه بخوای ماشینو توی یک فضای exterior استفاده کنی که بد بخت میشی ! roohollah 15 تير 1387, 00:39سلام شرلوک نصف شبی تو سایت چی کار میکنی؟ من پلیس سایبرم!!!!:lol: ===================== مصطفی مدلینگ توپه... ولی دوربین و نور! افتزه.... amin2001 15 تير 1387, 08:32تابنده جان به نظرم اینی که مصطفی ساخته polycount تقریبا Maximum 200.000 تاس . ماشین هایی ساخته میشه که minimum شون 1 milion هستش مشکلی هم توی استفاده ازشون تو صحنه نیست . ولی خوب بستگی با سیستمت داره من خودم ماشین با polycount 900.000 تا هم استفاده کردم و بیشتر ! بهر حال از این لحاظ تکنیکن مشکلی نیست :wink: hajhosssein 16 تير 1387, 00:31خیلی خوب شده تبریک میگم Divine Love 16 تير 1387, 06:17از همه بچه ها بابت نظراشون ممنون. چند تا از بچه ها مخمو زدن گفتن حيفه يه رندر ديگه ازش بگير. :lol: اين بار توي يه محيط خارجي دارم كار مي كنم. :wink: منتظر باشيد. Farrokh 16 تير 1387, 10:52ok
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]