تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه هاي بازي دو تيم استيل آذين سمنان و پيام مخابرات فارس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: حاشيه هاي بازي دو تيم استيل آذين سمنان و پيام مخابرات فارس
ديدار تيم هاي استيل آذين سمنان و پيام مخابرات فارس كه عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختي سمنان برگزار شد حاشيه هايي داشت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ اين بازي در هفته بيست و دوم ليگ دسته يك باشگاههاي كشور در گروه يك بود كه اخراج بازيكن ذخيره پيام مخابرات فارس و ضربه پنالتي تيم استيل آذين از مهمترين حاشيه هاي اين بازي بود.

استيل اذين قبل اين بازي با 21 امتياز و تفاضل 5+ در رده دهم و پيام مخابرات فارس هم با 21 امتياز و تفاضل 10- در رده يازدهم جدول 14 تيمي ايستادند.

داوري اين بازي را بابك وسيله بر با كمك هاي مجتبي سيفي و مجيد پور علي برعهده داشتند و حاتم بك پور ناظر بازي بود.

استقبال تماشاگران سمناني از اين بازي بسيار اندك بود و تنها حدود 2000 تماشاگر در استاديوم حضور داشتند.

غيبت كاظم عسگراني بازيكن گل زن تيم استيل آذين از نكات جالب توجه اين بازي بود و نام اين بازيكن حتي در ليست 18 نفره استيل آذين هم نبود.

پيام مخابرات فارس اين ديدار را با هجوم هاي پياپي آغاز كرد و در يك غافلگيري در دقيقه 11 از روي ضريه كاشته اولين گل بازي به نفع تيم استيل آذين به ثمر رسيد.

اولين خطر اين بازي در دقيقه هفت بازي توسط بازيكن خارجي پيام بر روي دروازه استيل آذين خلق شد كه عدم تعادل و بي دقتي بازيكن پيام مانع به ثمر رسيدن گل شد.

در دقيقه 40 بازي هم در حالي كه بازي با نتيجه دو بريك ادامه داشت تيم استيل آذين در يك فرصت طلايي نتوانست توسط فريد بهزاد كريمي به گل سوم خود دست پيدا كند و ضربه اين بازيكن پس از برخورد با تيرك افقي دروازه به بيرون رفت.

در دقيقه 42 اين تيم پيام بود كه صاحب يك موقعيت طلايي شد كه ضربه كاشته بازيكن پيام را واعظي سنگربان استيل آذين دفع كرد.

در دقيقه 43 هم تيم پيام صاحب يك ضربه كاشته به علت اضافه گام برداشتن واعظي در محوطه جريمه شد كه اين موقعيت هم براي پيام ثمري نداشت.

در نيمه دوم بازي و در صحنه پنالتي بازيكنان پيام نسبت به اين تصميم داور اعتراض كردند به طوري كه بازيكن ذخيره اين تيم كه در كنار زمين در حال گرم كردن خود بود به داور كنار توهين كرد و به همين علت هم با كارت قرمز داور اخراج شد.

ليدرهاي بومي تيم استيل آذين نيز امروز در كنار تيم نبودند و با تيم قهر كرده بودند.

دو تيم در بازي هاي گذشته خود نتايج قابل قبولي را كسب كرده بودند و هر دو تيم تلاش داشتند كه در اين بازي نيز موفق باشند اما در پايان اين تيم استيل آذين بود كه با كادر فني جديد خود در سه هفته اخير صاحب دو پيروزي و يك تساوي شد.

تيم استيل آذين در پايان با نتيجه سه بريك پيام مخابرات فارس را شكست داد و با كسب سه امتياز بازي 24 امتيازي شد و در همان رده دهم باقي ماند.

استيل اذين در هفته بعدي رقابتها 26 اسفند ماه ميهمان تيم ابومسلم مشهد است./س

شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن