تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821126969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسي پور عنوان كرد:هتك حرمت به قرآن اهانت به همه اديان الهي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: موسي پور عنوان كرد:هتك حرمت به قرآن اهانت به همه اديان الهي است
هتك حرمت به قرآن اهانت به همه اديان الهي است
قم - خبرگزاري مهر: استاندار قم با صدور بيانيه اي در محكوميت اهانت به قرآن كريم، تصريح كرد: به آتش كشيدن كتاب آسماني قرآن مجيد توسط اشغالگران آمريكايي بي حرمتي به تمامي ارزش‌هاي الهي و اهانت به همه اديان آسماني است.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بيانيه حجت الاسلام محمد حسين موسي پور، استاندار قم در محكوميت اهانت به ساحت قرآن كريم، آمده است: اقدام ضد انساني و شيطاني استكبار جهاني در افغانستان و به آتش كشيدن كتاب آسماني قرآن مجيد توسط اشغالگران آمريكايي بي حرمتي به تمامي ارزش‌هاي الهي و اهانت به همه اديان آسماني است.

در ادامه اين بيانيه تصريح شده است: اين گونه اقدامات مذبوحانه كه همسو با پروژه اسلام هراسي هر از چندگاهي به سركردگي آمريكا و صهيونيسم بين الملل صورت مي‌پذيرد، نشانه انحطاط و اضمحلال برج و باروي شيطان بزرگ است كه در مقابل منطق اسلام و تفكر قرآن كريم، ناتوان شده و اين گونه جسارت و اهانت به آخرين كتاب آسماني را در پيش گرفته است.

اين بيانيه يادآور شده است: بي‌حرمتي نسبت به اعتقادات مسلمانان حكايت از فهم نادرست اشغالگران افغانستان از فرهنگ مذهبي اين خطه غيرتمند دارد.

اين اقدامات مذبوحانه فروپاشي قدرت استكباري غرب را سرعت مي‌بخشد

در بخش ديگري از اين بيانيه بيان شده است: اين براي اولين بار نيست كه آمريكا با خوي استكباري به جان اعتقادات آسماني مردم مي‌افتد و چون گرگان گرسنه بر باورهاي عميق مردم حمله ور مي‌شود، اما بي ترديد اين گونه اقدامات مذبوحانه فروپاشي قدرت استكباري غرب را سرعت خواهد بخشيد و خشم مسلمانان غيور افغان و ديگر مسلمين طومار ظلم و ستم را در هم خواهد پيچيد.

اين بيانيه تاكيد مي كند: دنيا بداند قرآن كريم به عنوان آخرين كتاب آسماني و معجزه جاودان الهي مصحف عدالت و رحمت، صلح و شفقت و روشن ترين راه هدايت ابناء بشر است و اين گونه توطئه‌هاي پليد كمترين خدشه‌اي بر ساحت نوراني قرآن وارد نمي‌سازد.

در بخش پاياني اين بيانيه، استاندار قم تصريح مي كند: اينجانب ضمن محكوم كردن اين توطئه شوم اين مصيبت و داغ بزرگ را به همه دينداران غيرتمند تسليت مي‌گويم.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن