تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راثي ، عضو هيات مديره اتحاديه مركزي تعاوني هاي اعتبار شد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: راثي ، عضو هيات مديره اتحاديه مركزي تعاوني هاي اعتبار شد
مدير عامل تعاوني اعتبارگروه صنعتي ايران خودروبا كسب 98 درصد آراء به عنوان عضو اصلي هيات مديره اتحاديه مركزي نظارت و هماهنگي تعاونيهاي اعتبار گروه شغلي انتخاب شد .
آفتاب: به گزارش ايكو پرس در نخستين مجمع عمومي عادي اتحاديه مركزي نظارت و هماهنگي تعاونيهاي اعتبار گروه شغلي كشوركه با حضور نمايندگان وزارت تعاون ، هيات موسس و جمعي از مديران ارشد ، در محل اتحاديه تعاونيهاي اعتبار استان تهران برگزار شد، علي اكبر راثي، مدير عامل تعاوني اعتبار گروه صنعتي ايران خودروبراي مدت سه سال به عنوان يكي از اعضاي اصلي هيات مديره اين اتحاديه انتخاب شد.

همچنين ، علي اميني، رئيس بازرسي و مهدي كيا دربندسري، مدير منابع انساني و پشتيباني تعاوني اعتبار ايران خودرو به عنوان بازرس اصلي انتخاب شدند.

علي اكبر راثي مدير عامل تعاوني اعتبار گروه صنعتي ايران خودرو درزمينه برنامه هاي آتي گفت : تبديل تعاوني اعتبار ايران خودرو به يك موسسه مالي و اعتباري در صنعت خودرو به عنوان مهمترين برنامه اين شركت است و تمام سازكارهاي لازم براي تحقق اين امر درحال برنامه ريزي مي باشد .

وي افزود : كسب 25 درصدي سهم بخش تعاون در اقتصاد مستلزم داشتن نهادهاي مالي و بانك هاي مقتدر است،به همين جهت بخش تعاون در بازار پولي و بانكي نيز بايد براي تحقق اهداف بلند مدت گام هاي اساسي تري را بردارد. از طرفي دولت نيز موظف است تا نسبت به فعاليت تعاوني هاي اعتبار با هدف جلب مشاركت هاي مردمي به منظور اشتغال زايي، بسط و گسترش عدالت اجتماعي و حل مشكلات معيشتي مردم كه از دغدغه هاي اساسي جامعه به شمار مي رود ، حمايت هاي لازم را از اين نهادهاي خود جوش و مردمي بيشتر كند.

مدير عامل تعاوني اعتبار ايران خودرو، پتانسيل هاي موجود در صنعت خودرو كشور، به ويژه گروه صنعتي ايران خودرو را از قبيل گردش مالي بالغ بر15 هزار ميليارد تومان، به همراه 55 هزار نيروي شاغل و بيش از 100 شركت فعال در حوزه هاي مختلف توليدي و صنعتي را به عنوان مهمترين سرمايه بالقوه ذكر كرد و اظهارداشت : عوامل فوق به همراه ساير بستر موجود در گروه صنعتي ايران خودرو، ضرورت ايجاد يك نهاد مالي و اعتباري را بيش از هر زمان ديگر ايجاب مي نمايد.

راثي خاطر نشان ساخت : بدون ترديد حفظ دستاوردهاي گذشته و رسيدن به اهداف بلند مدت سازمان به خصوص تبديل شدن به موسسه مالي و اعتباري توانمند و همسو با تحولات و چالش هاي موجود، نيازمند نگرش جامع تمامي عوامل از جمله ارتقاء سطح كيفي و كمي خدمات، بهره مندي از فناوري نوين در سايه اخلاق حرفه اي و اسلامي است كه با كارجهادي قابل دست يابي است.
وي گفت : ازاول اسفنده ماه سال جاري براساس مجوز از سوي بانك مركز ، سود روزشمار عادي سپرده هاي كوتات مدت تعاوني اعتبار ايران خودرو به 18 درصد افزايش يافت .

مديرعامل تعاوني اعتبار درپايان اظهارداشت : شركت تعاوني اعتبار ايران خودرو، افتخار دارد كه با حضور گرم و صميمي سهامداران، اعضاء و سپرده گذاران و همچنين تلاش خستگي ناپذير مديران و كاركنان خدوم خود، توانسته است ،طي يك سال اخير با تحول چشمگير چهره جديدي در ميان تعاوني ها و موسسات مالي و اعتباري ارائه كند.

گفتني است به موجب مواد 61 و 62 قانون شركتهاي تعاوني، اين اتحاديه وظايفي از قبيل، كمك به پيشرفت امور شركت ها و اتحاديه ها، ترويج و آموزش، حسابرسي، نظارت و هماهنگي كليه شركت ها و اتحاديه هاي عضو، همچنين شركت در شوراها و كميسيون هاي مقرر در قانون، ايجاد و بسط همكاري با تعاونيهاي كشور، وايجاد روابط با موسسات جهاني تعاون و اتحاديه هاي تعاوني ساير كشورها را به عهده دارد.

كد مطلب : 146643

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن