تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816003167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اپل پس از مرگ جابز چه مى كند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: اپل پس از مرگ جابز چه مى كند؟
مدير عامل شركت اپل، با نفوذترين مرد جهان حدود چهار ماه پيش شركت اپل را با همه رقبا و فعاليت هاى نيمه كاره اش تنها گذاشت و با روياهاى بسيارى كه در سر داشت از دنيا رفت. اما كاركنان، مديران ميانى و طراحان اين شركت، اپل را تنها نگذاشته اند و لحظه اى تلاش خود را متوقف نكردند تا اين شركت هم چنان برند محبوب طرفدارانش باقى بماند.به گزارش ايسنا، در اين گزارش مى خواهيم به برخى فعاليت هاى شركت اپل پس از مرگ مدير عاملش بپردازيم.
فيس بوك به اپل برنامه كاربردى جديد داد.
چندى پيش شبكه اجتماعى فيس بوك برنامه كاربردى جديدى را براى تبلت آى پد اپل عرضه كرد و اين برنامه براى آى پد، شامل بازى ها، برنامه هاى كاربردى، گروه ها و فهرست هايى در منوى سمت چپ است؛ اطلاعيه ها و پيام هايى نيز در بالاى صفحه ظاهر مى شوند.
اين برنامه كاربردى علاوه بر كارايى استاندارد شبكه اجتماعى، امكان چت و بازى كردن در حالت فول اسكرين را به كاربران مى دهد و همچنين آلبوم عكس نيز شامل كارايى فول اسكرين بوده و كاربران مى توانند با ضربه آهسته انگشت خود عكس را باز كنند.
ساخت تلويزيون اپل
شركت اپل در حال ساخت يك دستگاه تلويزيون است كه امكان دارد اواخر سال آينده و يا در اوايل سال ۲۰۱۳ عرضه شود.
اين خبر كه به نقل از بلومبرگ است به نقل از يكى از كاركنان شركت اپل بود كه اعلام كرد: اين شركت قصد دارد تا امكان دسترسى به برنامه هاى تلويزيونى از طريق ادغام تمام منابع موجود از جمله تلويزيون هاى ماهواره اى، خدمات آنلاين اجاره فيلم و دانلودهاى آى تيونز را به كاربران بدهد.به گفته زندگينامه نويس استيو جابز، بنيانگذار اپل، مشكل ساخت يك تلويزيون را شناسايى كرده بود و قصد داشت يك دستگاه تلويزيون كامل كه به راحتى قابل استفاده و داراى ساده ترين رابط كاربرى است را بسازد.
شكايت كاربران
چندى بعد باوجودى كه اپل نسخه به روز شده يك نرم افزار را براى رفع نقص دستگاه هاى جديدش عرضه كرده، اما مشتريان اين شركت اظهار كردند كه دستگاه هايشان با سيستم عامل جديد ۵ iOS دچار مشكل عمر ضعيف باترى است.كاربران پيام هايى را به وب سايت اپل فرستادند و از اين كه اين نرم افزار نتوانسته نقص ضعف باترى را برطرف سازد، شكايت كردند اما اين انتقادها براى نخستين بار پس از اينكه اپل سيستم عامل جديد تلفن همراه را عرضه كرد، در رابطه با آيفون ۴S جديد اين شركت نمايان شد.
دستگاه پوشيدنى اپل و گوگل
طبق گزارش نيويورك تايمز، اپل و گوگل به طور محرمانه كار برروى طراحى و ساخت دستگاه هاى پوشيدنى را به طور جداگانه و از سال گذشته آغاز كرده اند.شركت اپل در حال حاضر نمونه هاى اوليه دستگاه پوشيدنى خود را ساخته است و گروه كوچكى از كارمندان اپل در تلاشند تا جايى كه امكان دارد اين دستگاه ها را سيار و با كارايى بالا بسازند.
يكى از ايده ها براى دستگاه اپل، يك آى پاد منحنى شكل شيشه يى است كه مى تواند مانند يك ساعت به دور مچ دست بسته شود و كاربر قادر است با استفاده از نرم افزار دستيار شخصى هوشمند Siri با آن ارتباط برقرار كند.
آيفون نيز نقش مهمى در وجود اين دستگاه ايفا مى كند؛ دستگاه پوشيدنى مى تواند اطلاعات را براى كاربر و هم چنين درباره او جمع آورى كرده و با آيفون به اشتراك بگذارد.
گوگل نيز در حال كار برروى يك دستگاه پوشيدنى در آزمايشگاه گوگل X است و ظاهرا از برخى از مهندسان اپل، آزمايشگاه هاى نوكيا و دانشگاه هاى مهندسى در اين زمينه كمك گرفته است و دستگاه پوشيدنى گوگل نيز همانند اپل، اطلاعات را به تلفن هاى هوشمند، البته تنها دستگاه هاى آندرويدى منتقل مى كند.
حل مشكل اپ استور
اپل مشكل اپ استور خود را با جلوگيرى از مشاهده استور و دانلود عناوين جديد توسط كاربران آيفون و آى پاد لمسى داراى سيستم عامل ۳.۱.۳ iOSحل كرد.
اين شركت در پى گزارش كاربرانش مبنى بر اينكه قادر به به روزرسانى برنامه هاى كاربردى موجود هستند، اما امكان دانلود برنامه هاى جديد را نداشتند، اين نقص برطرف كرد.
اعطاى لقب «سر» براى طراح اپل
جاناتان آيو، طراح برخى از موفق ترين محصولات اپل از جمله آى پاد و آيفون، از ملكه انگليس لقب «سر» دريافت كرد.
جاناتان آيو كه نايب رييس ارشد بخش طراحى صنعتى شركت اپل است، عالى ترين رتبه امپراطورى بريتانيا كه يك رتبه از مقام شواليه گرى است را به دليل طراحى و ابداع سرويس ها از جانب ملكه انگليس دريافت كرد.
اعتراض به ساخت عروسك هايى از جابز
به تازگى عروسك هايى از سوى شركت چينى اينيكونز به بازار آمده است كه شباهت بسيار زيادى با استيو جابز ـ بنيانگذار فقيد شركت اپل ـ دارد و گفته مى شود كه اين عروسك شبيه ترين عروسك به جابز در جهان است.
توليد اين عروسك اعتراض مسئولان شركت اپل را به همراه داشته است و آن ها به شركت چينى در خصوص انجام اقدامات قانونى هشدار داده اند.
افشاى نام تامين كنندگان اپل
شركت اپل براى نخستين بار نام تامين كنندگان قطعاتش را فاش كرد و در تازه ترين اقدام خود ليستى متشكل از نام تامين كنندگان قطعات آيفون، آى پد و ديگر گجت هايش را منتشر كرد و اين اقدام در حالى صورت مى گيرد كه اين شركت به دليل موضوعات مربوط به نيروى كار به ويژه در چين با نتقادات فراوانى روبه روست.
ليست تامين كنندگان قطعات شركت اپل براى سال ها به شدت محرمانه بود و كمتر كسى از آن خبر داشت؛ از جمله تامين كنندگانى كه در ليست اپل به چشم مى خورند، مى توان به شركت هاى اينتل، برادكام كورپ، آمفنول و سانيو الكتريك اشاره كرد.

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن