تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي جوان سايپا مهر البرز عنوان كرد:براي صعود به ليگ يك هشت فينال حساس پيش رو داريمخبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال سايپا مهر البرز گفت: براي كسب مجوز صعود به ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور هشت فينال حساس را پيش رو داريم.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرمربي جوان سايپا مهر البرز عنوان كرد:براي صعود به ليگ يك هشت فينال حساس پيش رو داريمخبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال سايپا مهر البرز گفت: براي كسب مجوز صعود به ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور هشت فينال حساس را پيش رو داريم.
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال سايپا مهر البرز گفت: براي كسب مجوز صعود به ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور هشت فينال حساس را پيش رو داريم.


محمد ربيعي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج افزود: در فاصله هشت هفته به پايان ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور با تلاش بازيكنان و مديريت باشگاه سايپا تيم سايپا مهر در رده نخست جدول گروه اول بازي‌ها جاي دارد و از بخت زيادي براي كسب مجوز صعود به ليگ دسته اول كشور برخوردار است با اين حال هشت هفته حساس و مهم باقيمانده كه براي ما حكم فينال را دارد و بايد با تمركز كافي در اين بازي‌هاي باقيمانده به ميدان برويم تا در نهايت به هدف اصلي خود يعني صعود به ليگ دسته اول كشور برسيم.

ربيعي تصريح كرد: از هشت بازي باقيمانده ليگ دسته دوم كشور نيمي از آن در داخل خانه برگزار خواهد شد كه اميدوارم مردم فوتبال دوست كرج اين تيم را در بازي‌هاي پيش رو مورد حمايت قرار دهند تا تيم جوان و با آينده البرز به هدف خود دست يابد.

سرمربي جوان سايپا مهر با قدرداني از همه اركان اين تيم گفت: مشكلات ما در طول اين فصل بازي‌ها كم نبوده و ما با كمترين استراحت ممكن پس از پايان ليگ سه كشور پاي به بازي‌هاي ليگ دو گذاشتيم و در بازي‌هاي سنگين جام حذفي نيز شركت كرديم اما با همه اين مشكلات خوشحالم كه در حد يك تيم مدعي خود را مطرح كرده‌ايم و هم اكنون در بالاي جدول قرار داريم.

وي در پايان گفت: مجموعه ورزش استان به ويژه هيئت فوتبال همراهي خوب و شايسته‌اي را با اين تيم داشته‌ا‌ند و علي‌رغم محدوديت‌هاي فراوان ميزباني شايسته‌اي را براي ما فراهم كرده‌اند كه از اين بابت سپاسگزار آنها هستيم.

انتهاي پيام/خ۳۰

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن