تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816002628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«اپل» پس از مرگ جابز چه مي‌كند؟


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: «اپل» پس از مرگ جابز چه مي‌كند؟
مدير عامل شركت اپل،‌ با نفوذترين مرد جهان حدود چهار ماه پيش شركت اپل را با همه رقبا و فعاليت‌هاي نيمه‌كاره‌اش تنها گذاشت و با روياهاي بسياري كه در سر داشت از دنيا رفت. اما كاركنان، مديران مياني و طراحان اين شركت، اپل را تنها نگذاشته‌اند و لحظه‌اي تلاش خود را متوقف نكردند تا اين شركت هم‌چنان برند محبوب طرفدارانش باقي بماند. به گزارش ايسنا، در اين گزارش مي‌خواهيم به برخي فعاليت‌هاي شركت اپل پس از مرگ مدير عاملش بپردازيم.
فيس‌بوك به اپل برنامه كاربردي جديد داد
چندي پيش شبكه اجتماعي فيس‌بوك برنامه كاربردي جديدي را براي تبلت آي‌پد اپل عرضه كرد و اين برنامه براي آي‌پد، شامل بازي‌ها، برنامه‌هاي كاربردي، گروه‌ها و فهرست‌هايي در منوي سمت چپ است؛ اطلاعيه‌ها و پيام‌هايي نيز در بالاي صفحه ظاهر مي‌شوند. اين برنامه كاربردي علاوه بر كارايي استاندارد شبكه اجتماعي، امكان چت و بازي كردن در حالت فول اسكرين را به كاربران مي‌دهد و همچنين آلبوم عكس نيز شامل كارايي فول اسكرين بوده و كاربران مي‌توانند با ضربه آهسته انگشت خود عكس را باز كنند.
ساخت تلويزيون اپل
شركت اپل در حال ساخت يك دستگاه تلويزيون است كه امكان دارد اواخر سال آينده و يا در اوايل سال 2013 عرضه شود. اين خبر كه به نقل از بلومبرگ است به نقل از يكي از كاركنان شركت اپل بود كه اعلام كرد: اين شركت قصد دارد تا امكان دسترسي به برنامه‌هاي تلويزيوني از طريق ادغام تمام منابع موجود از جمله تلويزيون‌هاي ماهواره‌يي، خدمات آنلاين اجاره فيلم و دانلودهاي آي تيونز را به كاربران بدهد. به گفته زندگينامه‌نويس استيو جابز، بنيانگذار اپل، مشكل ساخت يك تلويزيون را شناسايي كرده بود و قصد داشت يك دستگاه تلويزيون كامل كه به‌راحتي قابل استفاده و داراي ساده‌ترين رابط كاربري است را بسازد.
شكايت كاربران
چندي بعد باوجودي كه اپل نسخه به‌روز شده يك نرم‌افزار را براي رفع نقص دستگاه‌هاي جديدش عرضه كرده، اما مشتريان اين شركت اظهار كردند كه دستگاه‌هايشان با سيستم عامل جديد 5 iOS دچار مشكل عمر ضعيف باتري است. كاربران پيام‌هايي را به وب سايت اپل فرستادند و از اين كه اين نرم‌افزار نتوانسته نقص ضعف باتري را برطرف سازد، شكايت كردند اما اين انتقادها براي نخستين بار پس از اينكه اپل سيستم عامل جديد تلفن همراه را عرضه كرد، در رابطه با آيفون 4S جديد اين شركت نمايان شد.
دستگاه پوشيدني اپل و گوگل
طبق گزارش نيويورك تايمز، اپل و گوگل به‌طور محرمانه كار برروي طراحي و ساخت دستگاه‌هاي پوشيدني را به‌طور جداگانه و از سال گذشته آغاز كرده‌اند. شركت اپل در حال حاضر نمونه‌هاي اوليه دستگاه پوشيدني خود را ساخته است و گروه كوچكي از كارمندان اپل در تلاشند تا جايي كه امكان دارد اين دستگاه‌ها را سيار و با كارايي بالا بسازند. يكي از ايده‌ها براي دستگاه اپل، يك آي‌پاد منحني شكل شيشه‌يي است كه مي‌تواند مانند يك ساعت به‌دور مچ دست بسته شود و كاربر قادر است با استفاده از نرم‌افزار دستيار شخصي هوشمند Siri با آن ارتباط برقرار كند. آيفون نيز نقش مهمي در وجود اين دستگاه ايفا مي‌كند؛ دستگاه پوشيدني مي‌تواند اطلاعات را براي كاربر و هم‌چنين درباره او جمع‌آوري كرده و با آيفون به اشتراك بگذارد. گوگل نيز در حال كار برروي يك دستگاه پوشيدني در آزمايشگاه گوگل X است و ظاهرا از برخي از مهندسان اپل، آزمايشگاه‌هاي نوكيا و دانشگاه‌هاي مهندسي در اين زمينه كمك گرفته است و دستگاه پوشيدني گوگل نيز همانند اپل، اطلاعات را به تلفن‌هاي هوشمند، البته تنها دستگاه‌هاي آندرويدي منتقل مي‌كند.
اعطاي لقب"سر" براي طراح اپل
جاناتان آيو، طراح برخي از موفق‌ترين محصولات اپل از جمله آي‌پاد و آيفون، از ملكه انگليس لقب"سر" دريافت كرد. جاناتان آيو كه نايب رييس ارشد بخش طراحي صنعتي شركت اپل است، عالي‌ترين رتبه امپراطوري بريتانيا كه يك رتبه از مقام شواليه‌گري است را به دليل طراحي و ابداع سرويس‌ها از جانب ملكه انگليس دريافت كرد.
اعتراض به ساخت عروسك‌هايي از جابز
به تازگي عروسك‌هايي از سوي شركت چيني اينيكونز به بازار آمده است كه شباهت بسيار زيادي با استيو جابز ـ بنيانگذار فقيد شركت اپل ـ دارد و گفته مي‌شود كه اين عروسك شبيه‌ترين عروسك به جابز در جهان است.توليد اين عروسك اعتراض مسوولان شركت اپل را به همراه داشته است و آن‌ها به شركت چيني در خصوص انجام اقدامات قانوني هشدار داده‌اند.
افشاي نام تامين كنندگان اپل
شركت اپل براي نخستين بار نام تامين‌كنندگان قطعاتش را فاش كرد و در تازه‌ترين اقدام خود ليستي متشكل از نام تامين‌كنندگان قطعات آيفون، آي‌پد و ديگر گجت‌هايش را منتشر كرد و اين اقدام در حالي صورت مي‌گيرد كه اين شركت به دليل موضوعات مربوط به نيروي كار به ويژه در چين باانتقادات فراواني روبه‌روست.ليست تامين‌كنندگان قطعات شركت اپل براي سال‌ها به شدت محرمانه بود و كمتر كسي از آن خبر داشت؛ از جمله تامين‌كنندگاني كه در ليست اپل به چشم مي‌خورند، مي‌توان به شركت‌هاي اينتل، برادكام كورپ، آمفنول و سانيو الكتريك اشاره كرد.

ارسال نظر

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن