تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

18 هزارتومان، هزينه تغذيه من هم نمي‌شود بشير باباجان‌زاده: مشكلات اجازه نمي‌دهد به مدال المپيك فكر كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: 18 هزارتومان، هزينه تغذيه من هم نمي‌شود بشير باباجان‌زاده: مشكلات اجازه نمي‌دهد به مدال المپيك فكر كنم
اردوي تيم ملي كشتي فرنگي بسيار پرفشار و سخت برگزار مي‌شود. اين تيم كه از اميدهاي اصلي كسب مدال براي كاروان ورزشي ايران در المپيك لندن است، با برنامه‌ريزي محمدبنا براي حضور در المپيك لندن آماده مي‌شود. البته مشكلاتي وجود دارد كه شرايط را براي آماده‌سازي اين تيم با سختي‌هاي فراواني مواجه كرده است. عمده اين مشكلات به كمبود امكانات موجود در خانه كشتي و همچنين بي‌انگيزگي كشتي‌گيران به دليل پرداخت نشدن پاداش و عقب افتادن حقوق‌هاي ماهيانه است. مشكلاتي كه صداي بشير باباجان‌زاده اميد سنگين وزن‌ كشتي فرنگي ايران را درآورده است: «نمي‌دانم بايد به چه اميدي و با چه انگيزه‌اي براي المپيك آماده شويم.»

ظاهرا اين روزها فشار تمرين‌ها حسابي تو را هم شاكي كرده؟
نه! من از فشار تمرين‌ها ناراحت نيستم، بلكه از فشار مشكلات ناراحت هستم.
كدام مشكلات؟ مگر در اردوي تيم ملي امكانات فراهم نيست؟
نه! بحث امكانات نيست. بحث بر سر مشكلات مادي و زندگي شخصي است كه به‌وجود آمده است. شما ببينيد ما الان نه كار درست و حسابي داريم و نه درآمد مناسب، اين وضعيت باعث مي‌شود كه نتوانيم با يك نگرش درست به فكر آينده باشيم.
شما كه وضعتان خوب است! بعد از مدال برنزي كه در استانبول گرفتي حسابي تشويق شدي؟
‌نه بابا. كدام تشويق! فقط مردم‌ كشتي دوست و پيشكسوت شهرمان پول جمع كردند و برايم يك سمند خريدند. بعد از آن هر چه بوده وعده بوده كه هيچ‌يك هم عملي نشده است.
با اين حساب اوضاع روحي‌ات خوب نيست؟
به هر حال افرادي مثل من، اميد نوروزي و سعيد عبدولي با مشكلات زيادي روبرو هستيم. من متاهل هستم و بايد خرج زندگي مشترك را هم بدهم اما با كدام درآمد؟ به خدا با اين وضعيت به لحاظ روحي رواني با مشكلات فراواني روبرو شده‌ام.
ظاهرا حقوق هم نگرفته‌ايد؟
حالا حقوق درست مي‌شود. دير يا زود دارد ولي سوخت و سوز ندارد! به هر حال مي‌دهند اما از پاداش‌هايي كه قرار بوده سال گذشته به خاطر قهرماني آسيا و قهرماني جهان بدهند، هيچ خبري نيست.
با حقوق 18 هزار توماني چطور سر مي‌كنيد؟
من اگر بخواهم خوب تغذيه كنم و خوب تمرين كنم، بايد روزي حداقل 30 هزارتومان هزينه كنم. حالا شما ببينيد با اين 18 هزار تومان چه بايد كرد.
قرار بود 10 هزار دلار بابت كشتي نگرفتن مقابل كشتي‌گير رژيم اشغالگر قدس در جايزه بزرگ باكو دريافت كني اما ظاهرا آن هم پرداخت نشده است؟
به هر حال يك موقعي از فدراسيون كشتي ما را خواستند و گفتند اين 10 هزار دلار را مي‌دهند. يزداني خرم گفت مي‌دانم كه حق تو ضايع شده و حتما اين پول را به تو مي‌دهم اما هنوز خبري نيست الان هم كه يزداني خرم رفته و اصلا ديگر خبري نيست. اما واقعيت اينكه من نبايد در اين باره حرفي بزنم. اگر قرار است مدال بگيرم، آن هم در المپيك بايد حواسم به تمرين‌هايم باشد اما واقعا مشكلات تمركزم را به هم ريخته است. كاش مسوولان كمي هم به اين نكات توجه مي‌كردند.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن