تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820812243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در ضرورت پيروزي استقلال در برابر فولاد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: در ضرورت پيروزي استقلال در برابر فولاد
براي خروج از اين بحران، استقلال بايد فقط به پيروزي در اين ديدار بينديشد. از دست رفتن صدر جدول مي تواند اوضاع را از اين هم بدتر و بحراني تر بكند.
عصر ايران ورزشي، امير خاموش- استقلال بايد مقابل فولاد خوزستان قرار بگيرد. بي شك دو شكست پياپي استقلال موجب شده است كه اين بازي حساسيت هاي خاص خود را داشته باشد. استقلال مظلومي با 40 امتياز و يك امتياز اختلاف امتياز با تراكتورسازي در صدر جدول قرار گرفته است و حالا براي حفظ جايگاه خود بايد هر چه زودتر شرايط بحراني خود را به حالت طبيعي برگرداند.

افت استقلال مي تواند دلايل متفاوتي داشته باشد. در اين مدت همه درباره اش مفصل صحبت كرده اند. از رفتن مجيدي و مصدوميت آندو گرفته تا صحبت از مقصربودن جباري و فتح الله زاده و صد البته مظلومي.

هر كدام از اين دلايل در جايگاه خود مي تواند درست باشد، اما اين نمي تواند بهانه دندانگيري براي ناكامي آبي هاي پايتخت باشد. شكست در مقابل مس كرمان در مقابل ديدگان هواداران خودي در ورزشگاه آزادي و همچنين شكست مقابل فجر سپاسي در شيراز، مي تواند آوردگاه بحث هاي كارشناسي تري باشد.

خود استقلالي ها سعي مي كنند كه شرايط را رو به بهبود عنوان كنند و براي اين دو شكست بهانه و توجيه بتراشند. مظلومي پس از بازي با فجر به صراحت زمين ناهموار مسابقه را بهانه كرد. هر زمين نامناسب حافظيه شيراز خود به تنهايي مي تواند شكست يك تيم را رقم بزند، ولي با مشاهده دقيق بازي به اين نتيجه مي رسيم كه استقلال فاقد يك نظم و برنامه تيمي است. فاصله زياد بين خطوط دفاعي و هافبك، همچنين عدم تحرك و آمادگي مهاجمان، سبب شده است كه استقلال نتواند به درستي تدارك حمله ببيند و زهردار ظاهر شود.

در اين هفته هاي اخير مجتبي جباري نتوانسته است، درخشش گذشته خود را داشته باشد. وي در كنار آندو آزادي عمل بيشتري داشت و مي توانست با فراغ بال بيشتري به كار اصلي خود كه همانا بازيسازي است بپردازد.

از سويي ديگر نمي شود به راحتي از فشردگي ليگ و خستگي بازيكنان هم گذشت. بدون ترديد هر بازيكني براي آنكه راندمان بالاتري در زمين مسابقه داشته باشد، به يك ريكاوري مناسب احتياج دارد. چه اين مصدوميت هاي پياپي بازيكنان تيم ها در ليگ برتر، زاييده همين فشردگي بازي ها باشد.

مشكل عمده و شايد اصلي استقلالي ها اما ضعف رواني است كه گريبانگيرش شده اند. با علم به اينكه فوتبال به سمت علمي شدن و حرفه اي شدن پيش مي رود، اما هنوز در فوتبال ايران و علي الخصوص تيم هايي نظير استقلال و پرسپوليس، مسائل روحي و و رواني نقش به سزايي در نتيجه گيري و يا عدم نتيجه گيري دارد.

حضور تماشاگران پرتعداد باعث مي شود كه بازيكنان و كادر فني استقلال، مسئوليت فراواني را روي دوش خود حس كنند. تماشاگران فقط پيروزي مي خواهند و به محض كسب يك تساوي و يا يك شكست، شعارهاي معترضانه سر مي دهند. حال استقلال در اين فصل لقب كهكشاني را نيز يدك مي كشيد و متعاقب آن انتظارات به همين نسبت افزايش مي يابد.

براي خروج از اين بحران، استقلال بايد فقط به پيروزي در اين ديدار بينديشد. از دست رفتن صدر جدول مي تواند اوضاع را از اين هم بدتر و بحراني تر بكند.

براي خواندن ساير خبرهاي ورزشي كليك كنيد

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن