تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك زن آمريكايي تازه مسلمان شده: حجاب، كليد موفقيت و پاكي زندگي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: يك زن آمريكايي تازه مسلمان شده: حجاب، كليد موفقيت و پاكي زندگي است
خبرگزاري دانشجويان ايران - همدان
سرويس: دين و معارف اسلامي

يك زن آمريكايي تازه مسلمان شده گفت: حجاب كليد موفقيت و پاكي زندگي است، بنابراين دشمنان بر روي اين مساله دست گذاشته‌اند و اسلام را مورد حمله قرار مي‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه همدان، "ملوني فراكلين" زن مسيحي آمريكايي تازه مسلمان شده كه نام خود را به "مرضيه هاشمي" تغيير داده در همايش حجاب و اسلام و نهضت انديشه در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند افزود: در حال حاضر دشمن هجمه‌اي رسانه‌اي بر عليه دختران جوان بوجود آورده و شبكه‌هاي ماهواره‌اي به دنبال القاي موفقيت زنان در زندگي بدون داشتن پوشش هستند و البته بسيار تاسف بار است كه زنان ايراني اين مساله را باور كنند چراكه ما الگويي نمونه به نام حضرت فاطمه(س) داريم.

وي كه دبيري شبكه تلويزيوني press tv را برعهده دارد، با آوردن ادله خود براي رد اين ترفند غرب براي هجوم به مساله حجاب عنوان كرد: در دنيايي كه 70 درصد ازدواجهايش به طلاق منجر مي‌شود پس چگونه است كه اين همه در فيلمها سعي مي‌كنند زنان بي‌حجاب را موفق جلوه دهند و زنان را تشويق به بي‌حجابي كنند.

اين آمريكايي مسلمان شده عمل كردن به دستورات دين را مهم و ضروري خواند و گفت: براي يك مسلمان و به ويژه شيعه لازم است كه براي درك مفاهيم ديني پژوهش و تحقيق كند و به دستورات دين عمل كند نه اينكه تنها به گريه كردن اكتفا كند.

وي با بيان اينكه تاريخ تكرار مكرات است، اضافه كرد: ظلمهايي كه در گذشته اتفاق افتاده در حال حاضر نيز رخ مي‌دهد و رسانه‌هاي بيگانه هم متاسفانه طرفدار ظلم ظالمين هستند و آن را خوب جلوه مي‌دهند.

هاشمي(فراكلين) با اشاره به ماه محرم و قيام حضرت اباعبدالله الحسين(ع) اظهار كرد: شما با عاشورا، محرم و صفر بزرگ شده‌ايد اما من تا 20 سالگي حتي اسم آن را نشنيده بودم و هنگامي كه در ارتباط با امام حسين(ع) و عاشورا مطالعه كردم دنياي جديدي به روي من باز شد و آن موقع بود كه معني شهادت را فهميدم چراكه در مسيحيت از اين كلمه سخني به ميان نيامده است.

وي ادامه داد: امام حسين(ع) كليد پيروزي ما هستند و حركت آن بزرگوار ثابت كرد هر قدر هم سختي در پيش رو داشته باشيم اگر در راه درست قدم برداريم پيروز خواهيم شد.

وي در ارتباط با علت گرايش خود به اسلام بيان كرد: در دين مسيحيت اعتقاد به يكتايي خدا وجود دارد اما با توجه به مساله روح القدسي و مباحثي كه در ارتباط با پدر و پسر وجود دارد همواره اين سوال كه مگر مي‌شود كسي هم پسر باشد و هم پدر، در ذهنم بوجود آمده بود.

وي ادامه داد: البته با توجه به اينكه در مسيحيت درباره چرايي يك مساله صحبت و مطالعه نمي‌شود نتوانستم به جوابي قانع كننده دست يابم.

وي افزود: براي رسيدن به حقيقت در ارتباط با اديان ديگر نيز به مدت دو سال تحقيق كردم كه البته در نهايت اسلام را پذيرفتم و اكنون بسيار احساس خوشبختي مي‌كنم چراكه در گذشته در اقيانوسي قرار داشتم كه در حال غرق شدن بودم و خداوند با اين دين مرا نجات داد.

دبير شبكه تلويزيوني press tv اظهار كرد: در اسلام اصول مختلفي وجود دارد اما مهمترين آنها قرآن است و اين يكي از جذابترين بحثهاي اسلام به شمار مي‌آيد كه در ساير اديان وجود ندارد و هنگامي كه قرآن را با انجيل، تورات و ساير كتابهاي مقدس مقايسه مي‌كنيم به سرعت مي‌توان اين تفاوتها را احساس كرد.

وي با بيان اين نكته كه البته در ايران نيز ديده مي‌شود كه برخي افراد به سمت ساير دينها گرايش پيدا مي‌كنند، افزود: مقايسه كردن در صورتي كه درست باشد و براساس آگاهي و تحقيق صورت گيرد، اشكالي ندارد و در نهايت متوجه اين موضوع مي‌شويم كه اسلام كاملترين دين است.

هاشمي(فراكلين) در ارتباط با بحث حجاب در اسلام نيز عنوان كرد: به عنوان كسي كه هم بي‌حجابي را تجربه كرده و هم حجاب را، اعتقاد دارم كه هيچ شباهتي بين اين دو وجود ندارد چراكه حجاب باعث مي‌شود ديگران به شما احترام بگذارند اما بي‌حجابي براي شما نتيجه عكس به همراه دارد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن