تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توسط انتشارات موسسه دارالحديث؛دانشنامه قرآن و حديث در نمايشگاه كتاب حوزه عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسط انتشارات موسسه دارالحديث؛دانشنامه قرآن و حديث در نمايشگاه كتاب حوزه عرضه شد
دانشنامه قرآن و حديث در نمايشگاه كتاب حوزه عرضه شد
قم - خبرگزاري مهر: انتشارات موسسه دارالحديث براي نخستين بار اقدام به عرضه دانش نامه قرآن و حديث در دومين نمايشگاه كتاب حوزه كرده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، انتشارات موسسه دارالحديث غرفه خود را با بيش از 250 عنوان كتاب در دومين نمايشگاه كتاب حوزه برپا كرده است.

اساس كار موسسه دارالحديث، توليد و نشر كتابي‌هايي در زمينه روايات و احاديث اسلامي و نيز عرضه دايرة المعارف‌هايي در زمينه قرآن و حديث بوده كه برخي از آثار منتشر شده خود را در دومين نمايشگاه كتاب حوزه در اختيار علاقمندان و محققين قرار داده است.

"دانشنامه قرآن و حديث" و "موسوعة الامام حسين(ع)" از آثار فاخر و ارزشمندي هستند كه پس از سال‌ها تحقيق و بررسي توسط محققين و روحانيون باسابقه حوزه علميه در اين موسسه تنظيم شده است و بازديدكنندگان اين نمايشگاه مي‌توانند با تخفيف ويژه، اين كتاب‌ها را از غرفه انتشارات دارالحديث تهيه كنند.

به گفته مسئولان اين غرفه، تعداد 15 عنوان از كتاب‌هاي اين موسسه براي نخستين بار در اين نمايشگاه عرضه شده كه برخي از آنها شامل " الجنة و النار"، " المعرفة " و "مصابيح الانوار" است كه بسياري از طلاب و محققين، سال‌ها انتظار چاپ چنين كتاب‌هايي را داشتند.

مجموعه 14 جلدي " ميزان الحكمة " و نيز دانشنامه احاديث پزشكي از ديگر آثاري هستند كه توسط انتشارات موسسه دارالحديث به چاپ رسيده و عرضه آنها با تخفيف ويژه در دومين نمايشگاه كتاب حوزه انجام مي‌ِشود.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن