تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد انبوه رانا از سال آينده آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توليد انبوه رانا از سال آينده آغاز مي‌شود
توليد انبوه رانا از سال آينده آغاز مي‌شود
مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو با اعلام اينكه توليد انبوه رانا از سال آينده آغاز مي‌شود، گفت: اين خودرو استاندارد زيست‌محيطي يورو 4 را تامين مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري مهر، همزمان با هفته هواي پاك، نخستين خودروهاي توليد شده از محصولات گروه صنعتي ايران خودرو با استاندرد يورو4 معرفي مي شود. در اين مراسم، خودروهايي از جمله پژو 207 آي، پژو 206 صندوق دار وي 8، سورن اي ال ايكس، سمند ميكرو هيبريد، دنا و رانا با استاندارد يورو4 به نمايش در مي آيد.

جواد نجم الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو در اين زمينه گفت: در سه ماهه نخست سال 91 برنامه ارتقاي استاندارد تمام محصولات به يورو4 مطابق زمان بندي اجرايي خواهد شد.

وي افزود: در حال حاضر نيز امكان توليدات نمونه و آزمايشي محصولات پژو 206، 207 آي، تندر90 و سورن با استاندارد يورو4 امكان پذير است.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح كرد: تجهيز تمام محصولات اين شركت به سيستم ترمز ضد قفل و كيسه هوا از مهمترين اقدامات ايران خودرو براي ارتقاي كيفيت و ايمني محصولات بوده است.

نجم الدين افزود: توليد انبوه خودرو "رانا" از سال آينده آغاز مي شود و اين خودرو استاندارد زيست محيطي يورو4 را تامين مي كند. وي خاطرنشان كرد: در سال آينده مراحل انبوه سازي ديگر محصول جديد و لوكس اين شركت به نام "دنا" با استاندارد زيست محيطي يورو4 نيز آغاز مي شود به طوري كه مطابق برنامه ريزيهاي انجام شده، ارائه محصول فوق به بازار از اواخر سال آينده پيش بيني مي شود.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن