تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813212410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترور دانشمندان هسته‌اي، دشمني با استقلال ايران است خطيب جمعه تهران:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ترور دانشمندان هسته‌اي، دشمني با استقلال ايران است خطيب جمعه تهران:
خطيب اين هفته نماز جمعه تهران گفت: ترور دانشمندان ايران و انتخابات مجلس نهم خاصيت بيداري مردم ايران را دارد. به گزارش ايسنا آيت‌الله امامي‌كاشاني در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اشاره به سخناني از حضرت اميرالمومنين در خطبه‌هاي 165 و 166 نهج‌البلاغه اظهار كرد: حضرت امير در خطبه 166 خطاب به عامه مردم تاكيد مي‌كنند: «به كارهاي اجتماعي بكوشيد. كار فردي فقط يك كار است. كاري كه در راه اجتماع نيست و تنهاست، فقط مرگ است و همه بايد تنها بميرند اما بقيه كارها با اجتماع است. وي افزود: در خطبه 165 نهج‌البلاغه تاكيد شده است اگر شما كوتاهي نكنيد دشمن در شما كوتاهي نمي‌كند وقتي دشمن طمع مي‌كند و عليه شما حركت مي‌كند، وقتي است كه شما دچار سستي و اختلاف شده‌ايد.

وي تاكيد كرد: دشمن تكليفش مشخص است، دشمن ما دشمن ايران، اسلام و انديشه و تفكر اسلامي است. دشمن سابقا تنها دشمن ايران بود، ولي حالا دشمن همه كشورهاي اسلامي است و به همين دليل است كه درصدد جلوگيري از گسترش نهضت مقاومت از طريق مقابله و برخورد با جمهوري اسلامي ايران است. امامي‌كاشاني افزود: كشتن دانشمندان هسته‌اي ايران از جمله مصطفي احمدي روشن يعني دشمني دشمنان ايران با استقلال و علم. همين عداوت‌هاست كه ماهيت خط مقابل را نمايش مي‌دهد. براي شناختن جايگاه ايران بايد سراغ دشمنان ايران و عملكرد آنان رفت. وي خطاب به مسوولان امنيتي و اطلاعاتي كشور، خواستار نگهداري و حفاظت توام با دقت از دانشمندان هسته‌يي كشور شد و افزود: مسوولان نظام بايد در برابر دشمن برنامه‌ريزي كرده و حتي از طريق مجامع بين‌المللي مقابله كنند.

اين عضو مجلس خبرگان ادامه داد: برخي از مردم و جوانان بايد از شرايط فعلي بفهمند كه موضوع اصلي، اصل نظام جمهوري اسلامي است و به همين دليل عليه اين نظام شعار ندهند و عليه آن حركت نكنند. نبايد فريب‌خوردگان در صف دشمن قرار بگيرند.وي تاكيد كرد: اين همان بيداري مد نظرم است. ملت ايران بايد هم راستا با مردم دنيا بيدار شوند. به فرموده مقام معظم رهبري دشمن درباره انتخابات ايران برنامه‌ريزي كرده است، بنابراين كسي نبايد بگويد من به انتخابات كاري ندارم و راي نمي‌دهم. اين سستي‌ها انقلاب و اسلام را سست مي‌كند. نمي‌توان گفت هر جور كه دوست دارم رفتار مي‌كنم.

امامي‌كاشاني تاكيد كرد: ترور دانشمندان هسته‌يي و انتخابات و ساير امور كشور موجب بيداري جامعه ايران خواهد شد. عملكرد افراد ملاك نيست عمده اصل نظام و رهبري آن است. امام جمعه موقت تهران با اشاره به بيداري جهان اسلام، گفت: امروز مردم جهان اسلام روايات و احاديث جعلي را درباره سكوت و تحمل رفتارهاي ظالمانه حاكمان دور ريختند و بيداري اسلامي در مصر، ليبي، يمن و ساير كشورهاي اسلامي رقم خورد و البته نتيجه نهايي دست حضرت مهدي (عج) است.

شنبه|ا|24|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن