تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821148038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اداري مالي مديريت شعب بانك سپه منطقه همدان تشريح كردرشد 40 درصدي منابع بانك سپه همدان


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: معاون اداري مالي مديريت شعب بانك سپه منطقه همدان تشريح كردرشد 40 درصدي منابع بانك سپه همدان
دنياي اقتصاد - همدان - محبوبه يادگاري: معاون اداري مالي مديريت شعب بانك سپه منطقه همدان با اشاره به نقش‌آفريني اين بانك در عرصه كلان اقتصادي و استان گفت: بانك سپه منطقه همدان طي سال‌جاري تاكنون بالغ بر 122 ميليارد و500 ميليون ريال به واحدهاي مسكوني فرسوده استان تسهيلات پرداخت كرده است.
فرشاد فرهادي در جمع خبرنگاران با بيان مطلب فوق اظهار كرد: براي 1496 واحد مسكوني فرسوده در قالب 316 پرونده در بانك سپه، مبلغ 299 ميليارد و 200 ميليون ريال تسهيلات به تصويب رسيده كه تاكنون 122 ميليارد و 500 ميليون ريال آن طي مراحل مختلف به متقاضيان پرداخت شده و باقي نيز متناسب با پيشرفت كار پرداخت خواهد شد.
فرهادي در ادامه واگذاري طرح عظيم و ملي خريد تضميني گندم و ديگر محصولات كشاورزي به بانك سپه را از نشانه‌هاي حضور اثرگذار و نقش‌آفرين اين بانك در عرصه كلان اقتصادي عنوان و اظهار كرد: اين طرح با بسيج تمام امكانات بانك سپه و با مجاهدت و تلاش مضاعف همكاران در اقصي نقاط كشور از جمله استان همدان به شكل مطلوب و مناسبي به اجرا در آمد و افتخار خدمت‌رساني به قشر زحمتكش و مولد كشور؛ يعني كشاورزان نصيب بانك سپه شد.
معاون اداري مالي بانك سپه استان همدان در ادامه با اشاره به پروژه‌هاي عظيم و استراتژيك ديگري همچون اجراي پل خليج فارس به عنوان آرزوي چهل ساله كشور، بهره‌برداري و استخراج نفت در منطقه جفير، ظرفيت‌سازي براي صنعت سيمان كشور و كمك به بخش معدن، گفت: اين حضور پررنگ بيانگر نقش‌آفريني موثر بانك سپه به عنوان يكي از دو بانك دولتي در عرصه كلان اقتصادي كشور
است.
وي در ادامه با اشاره به خدمات و تلاش‌هاي صورت گرفته توسط بانك سپه در استان همدان افزود: با تلاش‌هاي صورت گرفته توسط همكاران استان، بانك سپه توانست رشد 1/20 درصدي را طي سال 88 و رشد 40 درصدي را طي سال 89 در بخش منابع تجربه كند.
فرهادي با بيان اينكه به لحاظ رشد منابع بانك سپه در استان بين بانك‌هاي تجاري رتبه اول را به دست آورده است، اظهار كرد: به منظور فراهم كردن شرايط لازم براي خدمت‌رساني بهتر به مشتريان و مردم استان همدان تعداد خودپردازهاي بانك سپه (عابر بانك) رشد 24 درصدي را در سال‌جاري تجربه كرده است.
رشد 257 درصد كارتخوان بانك سپه
معاون اداري مالي بانك سپه استان همدان در ادامه رشد تعداد دستگاه‌هاي كارتخوان اين بانك را در سال‌جاري 257 درصد عنوان كرد و گفت: در عين حال بانك سپه آمادگي دارد تا هر كجا لازم بود با مذاكره، دستگاه‌هاي خودپرداز خود را نصب كند.
معاون اداري مالي بانك سپه استان همدان در ادامه با بيان اينكه بيش از 1200 دستگاه كارتخوان (POS) در استان در حال نصب است، گفت: نصب اين دستگاه‌ها كه در آينده نزديك صورت مي‌گيرد به ترويج فرهنگ بانكداري الكترونيك كمك كرده، امكان اجرايي كردن قانون مبارزه با پولشويي را فراهم خواهد كرد.
عامليت پرداخت 854 ميليارد ريال مطالبات گندمكاران
فرهادي با اشاره به اقدام بانك سپه منطقه همدان براي خريد تضميني گندم استان گفت: در راستاي نقش‌آفريني اين بانك در عرصه كلان اقتصادي و اجراي خريد تضميني گندم به عنوان طرح عظيم ملي، بانك سپه در سطح استان و طي 3 ماه با به‌كارگيري تمام توان و امكانات خود توانست 247 هزار و 477 تن گندم را به ارزش 854 ميليارد و 853 ميليون ريال خريداري و كليه مطالبات كشاورزان را پرداخت كند.
وصول 184 ميليارد ريال از مطالبات معوق بانك
معاون اداري مالي بانك سپه استان همدان از وصول 184 ميليارد ريالي مطالبات معوق اين بانك طي ماه‌هاي اخير خبر داد و اظهار كرد: تمام سعي ما در استان جذب منابع سرگردان، وصول مطالبات و هدايت آنها به سمت بخش‌هاي مولد و اشتغالزا است.
بخشودگي 6 درصدي جريمه دير كرد
وي افزود: تمام بدهكاران كه بدهي آنها معوق شده است در صورتي كه نسبت به تسويه بدهي يا تعيين تكليف آن اقدام كنند شامل بخشودگي 6 درصدي در جرايم ديركرد خواهند شد.
فرهادي در پايان به بيان تسهيلات پرداختي بانك سپه استان به بخش‌هاي مختلف پرداخت و گفت: بانك سپه استان همدان از ابتداي سال 90 تا آذر ماه سال‌جاري 9 هزار و 966 فقره تسهيلات به مبلغ 696 ميليارد و 323 ميليون و 828 هزار ريال در بخش‌هاي مختلف از جمله قرض‌الحسنه، مشاركت مدني، مضاربه، فروش اقساطي، جعاله تعمير مسكن و معاملات سلف پرداخت كرده است.

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن