تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال قهرماني زودهنگام «ماهان» با شمسايي


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: هفته نوزدهم ليگ برتر فوتسال قهرماني زودهنگام «ماهان» با شمسايي
گروه صدا از تندترين موزيك‌هاي ورزشي را در سالن طنين انداز كرد و حالا «وحيد شمسايي» بود كه براي دومين سال پياپي به همراه بازيكنانش سرود قهرماني مي‌خواند و هلهله مي‌كرد.
آفتاب-مهدي جاويدي: با امتيازاتي كه «ارم كيش» تيم دوم جدول از دست داد سند قهرماني «ماهان» امضاء شد تا براي اولين بار اصفهاني‌ها بر صدر فوتسال ايران چيره شوند و اقتدار خود با 10 و 8 امتياز اختلاف با تيم‌هاي تعقيب كننده خود به رخ ليگ بكشند.

*فولادماهان 6 – اشكان كرمان 2
سالن پيروزي براي اولين بار جشن قهرماني اصفهاني‌ها را در ليگ برتر فوتسال ايران ديد و تماشاگران اين شهر نيز به لطف حمايت مسئولان و مديران كارخانه «ماهان» و البته درخشش «وحيد شمسايي» سرود قهرماني سر دادند.

بازي «ماهان» و «اشكان» به‌گونه‌اي بود كه نيمي از هوش تماشاگران به داخل سالن و نيمي ديگر به سالن ساپكوي تهران بود. «ارم» بايد مقابل تام امتياز از دست مي‌داد تا قهرماني «ماهان» مسجل شود و البته اصفهاني‌ها نيز بايست سه امتياز بازي خود را مي‌گرفتند.

نيمه اول با دوگل پياپي كرماني‌ها آغاز شد كه در اوج ناباوري وارد دروازه «ابراري‌نيا» شد. استرس عجيبي بر ساقهاي بازيكنان ميزبان وارد شده بود كه حتي باعث شد ساده‌ترين توپها را هم در اين لحظات به هدر دهند اما با اقتدار كاپيتان «شمسايي» دوباره تيم به شرايط عادي بازگشت.

موتور گلزني «مجيد رئيسي» روشن شده و دست بردار هم نبود. او به كمك «شمسايي» موفق شد نتيجه بازي را در نيمه دوم به 6 بر 2 تغيير دهد. خبر تساوي «ارم» و «تام» در پايان بازي «ساپكو» را هم «رئيسي» با فريادي كه كشيد به حاضرين در سالن داد تا در فاصله باقيمانده به اتمام بازي در سالن پيروزي، «فاتحي» هم مدير جشن تماشاگران و بازيكنان شود.

مدير اجرايي ماهاني‌ها پيراهنهاي سبز رنگ چمپوينز را آماده و پس از سوت پايان بازي ميان بازيكنان تقسيم كرد تا «ماهان پارتي» رسما آغاز شود. گروه صدا از تندترين موزيك‌هاي ورزشي را در سالن طنين انداز كرد و حالا «وحيد شمسايي» بود كه براي دومين سال پياپي به همراه بازيكنانش سرود قهرماني مي‌خواند و هلهله مي‌كرد.

*تام ايران خودرو 3 – ارم كيش 3
از بازيهاي فوق العاده حساسي بود كه مي‌توانست تاحدود زيادي تكليف نايب قهرماني را روشن كند. ارمي‌ها برخلاف انتظار اولين گل بازي را به ثمر رساندند تا در ميان بهت تماشاگران تامي نيمه اول را پيروز بيرون برود. نيمه دوم اما فيروزه‌اي پوشان پايتخت چهره جديدي را به خود گرفته بودند. «حسين شمس» و «افشين چكاني»، «ارم» را به دقت براي بازيكنانشان تشريح كردند و بنابر اين شد تا فقط روي اين اهداف خصوصاً تير دوم قمي‌ها كار شود.

آنها بازي را تا نتيجه دو بردو هم پيش آوردند اما شادي بي حدو حصرشان پس از گل سوم كار را خراب كرد تا «ارم كيش» در دقايق پاياني دست خالي به قم بازنگردد. «تام» با اين وجود چندان نااميد نشده چراكه به خوبي دريافته بازيهاي پيش رو مي‌تواند كاملا به سود آنها پيش رود همانطور كه «شمس» در پايان بازي از شاگردانش خواست كه از اين پس فقط به سه امتيازات ديگر فكر كنند.

گفتني است گلرهاي دو تيم روز پرفروغي را از خود نشان دادند.

نتايج ساير ديدارها به شرح ذيل است؛
*ارژن فارس 2 – پوشينه بافت قزوين 2
*حفاري اهواز 1 – منصوري قرچك 2
*صدراي شيراز 2 – علم و ادب 2
*راه ساري 5 – فولادگستر تبريز 3
 جمعه 6 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن