تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بهداشت در بندرعباس عنوان كرد:تجهيز و توسعه بيمارستان شهيد محمدي تاكنون از روند قابل توجهي برخوردار بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: وزير بهداشت در بندرعباس عنوان كرد:تجهيز و توسعه بيمارستان شهيد محمدي تاكنون از روند قابل توجهي برخوردار بوده است
خبرگزاري موج - گفت: رتبه كشور در سال 83 از نظر ارائه مقالات بين المللي 41 بود كه امسال به 27 رسيده است و با توجه به روند صعودي تعداد مقالات بين المللي پيش بيني مي شود رتبه ايران به 25 برسد.
به گزارش موج ،لنكراني وزبربهداشت در خصوص رتبه كشوردر مقالات و محصولات پژوهشي در بازديد از طرحهاي علوم پزشكي هرمزگان گفت: يكي از مسائل مهم استان هرمزگان در زمينه پزشكي ،تجهيز و توسعه بيمارستان شهيد محمدي بوده كه تاكنون از روند قابل توجهي برخوردار بوده است .
وي با اشاره به تاسيس دانشكده دندان پزشكي و ساخت 110 خانه بهداشت در استان هرمزگان گفت:تغيير شاخص ها در آمار محسوس است و استان هرمزگان از نظر پزشكي پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي در زمينه كاهش 18 درصدي مرگ و مير نوزادان و كودكان زير 5 سال ، كاهش تولد كودكان تالاسمي به 7 نفر در سال ، پيشگيري و كاهش 54 درصدي مبتلايان به مالاريا و .. داشته است .
دكتر لنكراني روند اعزام بيماران به خارج از كشور را بسيار نامحسوس دانست و گفت: تعداد اندكي از بيماران براي درمان نازايي ، مشكلات چشمي و خدمات قلب به خارج از كشور اعزام مي شوند و در مقابل ورود بيماران خارجي از كشور هاي همسايه و حوزه خليج فارس به دليل ارائه بهتر خدمات و هزينه هاي مناسب در حال افزايش است .
وزبربهداشت در خصوص رتبه كشوردر مقالات و محصولات پژوهشي گفت: رتبه كشور در سال 83 از نظر ارائه مقالات بين المللي 41 بود كه امسال به 27 رسيده است و با توجه به روند صعودي تعداد مقالات بين المللي پيش بيني مي شود رتبه ايران به 25 برسد.وي افزود:تعداد مراكز آموزشي در سال83 ، 110 مركز بوده كه امروز به 210 مركز افزايش پيدا كرده است.وي تصريح كرد: براي اولين بار پژوهشكده هاي زيادي در دانشگاه هاي پزشكي سراسر كشور تاسيس شده اند و همچنين تعداد مراكز رشد از 3 مركز به 6 مركز ارتقاء پيدا كرده و 10 مركز هم در حال اجرا مي باشند .
استاندار هرمزگان نيز در خصوص پروژه هاي پزشكي هرمزگان گفت: 85 درصد مصوبات دومين سفر هيئت دولت به استان عملياتي شده است وبيمارستان بستك و ميناب در حال احداث است و بيمارستان بندر لنگه نيز تا هفته دولت افتتاح مي شود .وي گفت:اعزام متخصصين كارآمد به استان از 20نفر در سال هاي گذشته به 64 نفر در امسال رسيده است كه باعث ارائه خدمات با كيفيت بهتر در سطح استان شده است.
همچنين در اين بازديد 6 مركز بهداشتي و درماني در 6 شهرستان هرمزگان ، بخش داخلي و سي سي يو 58 تخت خوابه ، مر كز همودياليز16 تخته ، بخش اي سي يو 33 تخته در بيمارستان شهيد محمدي و مركز اورژانس بانوان، همگي با اعتباري بالغ بر 6ميليارد تومان افتتاح شد.
گفتني است دانشكده دندان پزشكي بندرعباس نيز با زير بناي 6000 متر مربع با اعتبار 5 ميليارد تومان كلنگ زني شد كه ساخت آن طبق برنامه 23 ماه طول مي كشد.
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن