تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره دهم ميهمان تهران شددبير دهمين جشنواره راديو صرف هزينه بالا را تكذيب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: جشنواره دهم ميهمان تهران شددبير دهمين جشنواره راديو صرف هزينه بالا را تكذيب كرد
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ دبير دهمين جشنواره بين المللي راديو گفت: صرف اعتبار يك ميليون و 500 هزار دلار در نهمين جشنواره بين المللي راديو را تكذيب مي كنم.


به گزارش خبرنگار موج، مسعود احمدي در نشست خبري كه صبح امروز در ساختمان شيشه اي راديو برگزار شده بود، با بيان اين مطلب اظهار داشت: مقدمات كار دوره دهم جشنواره بين المللي راديو را همزمان با اختتاميه جشنواره نهم آغاز كرده ايم.
وي افزود: در دوره نهم جشنواره كه اولين اجلاس جهاني راديورا برگزار كرديم، دراين اجلاس با حضور نظريه پردازان بسياري از سؤالات در حوزه فرم و محتوا مطرح شد.
دبير دهمين جشنواره بين المللي راديو تصريح كرد: دوره دهم جشنواره در دو بخش اصلي و ويژه كار خود را آغاز كرده است.

شعار جشنواره دهم؛ راديو براي همه و درهمه جا

مدير شبكه راديو جوان با اشاره به بخش اصلي جشنواره گفت: نمايش كوتاه راديويي، مسابقه، پادكست، آنونس و آگهي هاي بازرگاني و برنامه سازي مبتكرانه از جمله بخش هاي اصلي جشنواره به شمار مي رود.
احمدي اظهار داشت: درجشنواره نهم بحث «پادكست ها» را مطرح كرديم و در اين دوره از جشنواره قرار است توجه ويژه اي را به آن داشته باشيم.
وي شعار جشنواره دهم راديو را «راديو براي همه و در همه جا» عنوان كرد: با مورد توجه قرار دادن بخش پادكست سعي كرده ايم از ظرفيت هاي مردمي استفاده كنيم.
مدير شبكه راديويي جوان با اشاره به بخش ويژه گفت: در بخش ويژه موضوعاتي مورد توجه قرار داده ايم كه در سطح جهاني راديو مواجه هستيم.
وي عنوان كرد: موضوعات بخش ويژه شامل «صلح و دوستي ملل»، «محيط زيست و منابع طبيعي»، «خانواده محور جديدي براي توسعه»، «راديو ونيازهاي جوان» و «دين و جهاني شدن» است.

راديو هاي محلي را مورد توجه قرار مي دهيم

احمدي با اشاره به راديو هاي محلي، شهري و استاني گفت: در اين دوره از جشنواره توجه جدي به راديو هاي محلي، شهري و استاني داشته ايم و يكي از اهداف جشنواره بر مبناي شناخت فضاهاي آزاد رسانه اي در تمام دنيا است.
وي از حضور بيش از 700 استاد از نقاط مختلف دنيا در دومين اجلاس جهاني راديو خبر داد و اذعان داشت: ازميان 700 استاد قريب به 50 مركز شناسايي شده و كارهاي شان مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.
دبير دهمين جشنواره بين المللي راديو تصريح كرد: چهار دانشگاه تهران، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه علامه طباطبايي و دانشكده صداوسيما در اين اجلاس فعاليت خواهند داشت كه فعاليت هاي شان همچنان آغاز شده است.
وي 7 محور را در حوزه اجلاس جهاني عنوان كرد و ادامه داد: راديو و نوزايي در عصر ديجيتال، راديو و الگوهاي نوين برنامه ريزي و برنامه سازي، شيوه ها و فن آوري هاي توليد و پخش درراديو، راديو و ارتباطات توسعه اي، راديو و محيط زيست، راديو، تبليغات و بازاريابي و موسيقي و نمايش در راديو از جمله محورهاي دومين اجلاس جهاني راديو به شمار مي رود.

تهران ميزبان دهمين جشنواره راديو

مدير شبكه راديويي جوان زمان جشنواره را روزهاي پاياني ارديبهشت سال آينده اعلام كرد و يادآور شد: جشنواره از 18 تا 20 مي سال 2009 در مركز همايش هاي بين المللي سازمان صداو سيما برگزار مي شود كه در حاشيه برنامه ها بازديد از شهرهاي تاريخي همچون اصفهان و شيراز را خواهيم داشت.
وي عنوان كرد: در بخش اصلي به نفر اول 2 هزار يورو به همراه تنديس زرين جشنواره، نفر دوم 1500 يورو به همراه لوح تقدير و نفر سوم يك هزار يورو به همراه لوح تقدير و در بخش ويژه به نفربرتر يك هزار و 500 يورو به همراه لوح تقدير و لوح تنديس زرين جشنواره اهدا مي شود.
احمدي ضمن تكذيب هزينه هاي بالاي جشنواره نهم راديو گفت: هزينه يك ميليون و 500 هزار دلار هزينه اغراق شده اي است و تمامي هزينه هاي جشنواره كمتر ازيك ميليارد تومان يعني حدود 300 ميليون تومان است.
وي عنوان كرد: درجشنواره هاي بخش هاي مشاركتي به كمك جشنواره ها مي شتابندو آن ها را از حيث مسائل مالي حمايت مي كنند.
دبير دهمين جشنواره بين المللي راديو تصريح كرد: هزينه سازمان صداوسيما براي جشنواره راديو يك هشتم اين ميزان مبالغي است كه شنيده مي شود.
وي با اشاره به دلايل برگزاري جشنواره راديو در تهران گفت: امكانات محدود شهرستان ها، صرفه جويي در هزينه ها از جمله دلايل انتخاب شهر تهران براي برگزاري جشنواره بود.

تنديس جشنواره تفاوتي نكرده است

مدير شبكه راديويي جوان اذعان داشت: تنديس جشنواره هيچ تفاوتي نكرده است چرا كه اساسا اينگونه بوده كه تنديس جشنواره هاي بين المللي ثابت بوده اما شايد براي سال آينده بتوانيم نگاره هايي را به كار اضافه كنيم.
وي عنوان كرد: انعقاد تفاهم نامه ها براي برنامه سازي مشترك ميان ايران و كشورهاي مختلف از جمله اهداف ما در اجلاس جهاني راديو است.
احمدي با اشاره به تغييرات به وجود آمده در برنامه هاي راديو جوان گفت: از ابتداي تابستان تا ماه رمضان تغييراتي در برنامه هاي راديو جوان ايجاد كرده ايم و طبق برنامه ريزي ها بر اساس دستورالعمل هاي افق رسانه اقداماتي را انجام داده ايم.
وي عنوان كرد: معتقدم محتوا و فرم بايد همزمان باهم حركت كنند اما متأسفانه هميشه اين طور نبوده و راديو جوان كه در فرم صاحب سبك است بايد موفقيت هايي را هم در محتوا حاصل كند.
مدير راديو جوان تصريح كرد: در راديو جوان سعي كرده ايم ايران گرايي را به جاي تهران گرايي در رأس برنامه ها قرار دهيم.
وي افزود: از دوم آبان ماه سالجاري اولين برنامه استاني خود را به شكل منظم آغازخواهيم كرد كه استان گلستان اولين برنامه استاني راديو جوان به
شمار مي رود.

گروهاي مجرب راديو جوان عازم استان ها مي شوند

احمدي اظهار داشت: گروه هاي مجرب در اين برنامه استاني به استان ها مي روند و درميادين شهرهاي استان ها به اجراي برنامه مي پردازند.
وي با اشاره به برنامه هاي ويژه سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي عنوان كرد: راديو جوان از 22 دي ماه سالجاري تا 22 بهمن سالجاري هر روز ميزبان يك استان خواهد بود تا شخصيت هاي برجسته و نخبگان استان را معرفي كند.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن