تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812770951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني -2:براي ساماندهي اقتصاد نيازمند نگاه عالمانه هستيم / لزوم حضور تربيت يافتگان مكتب جنگ در عرصه ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لاريجاني -2:براي ساماندهي اقتصاد نيازمند نگاه عالمانه هستيم / لزوم حضور تربيت يافتگان مكتب جنگ در عرصه ها
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه براي ساماندهي اقتصادي به نگاه عالمانه احتياج است، گفت: در تصميم گيري ها و سياست ها در بخش اقتصاد ثبات ضروري است.

به گزارش خبرنگار پارلماني مهر، علي لاريجاني در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد دانشگاه عالي دفاع ملي، بيان داشت: تغييرات سريع در بخش اقتصاد در وجوه مختلف ضربه مي زند و ايجاد فضاي آرام در حوزه اقتصاد براي طي مسير ضرورت دارد.

رئيس قوه مقننه با انتقاد از روند اجراي سياست هاي كلي اصل 44 با اشاره به اينكه نبايد در خصوص موضوع اصل 44 فضاهاي شبه دولتي شاهد باشيم، تصريح كرد: مطالب رهبر معظم انقلاب در خصوص اجراي سياست هاي اصل 44 به معناي اين نبود كه 4 تا كارخانه به مردم واگذار شود بلكه يك صراط بود تا مردم در عرصه حضور داشته باشند و سكاندار امور باشند و دولت به مردم تكيه كند.

نماينده مردم قم در خانه ملت با تاكيد مجدد بر اينكه ايجاد مرزهاي شبه دولتي درك درستي از اصل 44 نيست، تاكيد كرد: سياست هاي اصل 44 راه جديدي براي رسيدن به سند چشم انداز بود و ما بايد در اين راه پافشاري داشته باشيم و نبايد فكر كنيم هر چه دولت فربه و بزرگ باشد جهش اقتصادي بوجود مي آيد بلكه جهش اقتصادي وقتي ايجاد مي شود كه كارها در دست مردم باشد.

عضو شوراي عالي امنيت ملي افزود: توانمندي اقتصادي به توليد و صادرات و رونق اقتصادي بستگي دارد وگرنه كارهايي كه جنبه شكلات براي اقتصاد دارد تنها مدت معدودي سرگرمي ايجاد مي كند اما دواي درد نيست.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به هفته دفاع مقدس، با تاكيد بر اينكه امروز انقلاب اسلامي از هر زمان ديگري به حضور تربيت يافتگان مكتب جنگ در همه عرصه ها نياز دارد، اظهار داشت: نبايد متلك انداخته شود كه اين افراد آدم هاي جنگي هستند و نظام بايد به اين افراد افتخار كند چرا كه جنگ قوه دفاعي ايران را پايدار كرد و گردابي در منطقه بوجود آورد كه همه كساني كه در طول 8 سال دفاع مقدس با ما درگير بودند در آن گرفتار شدند.

وي با تاكيد بر اينكه جنگ خسارات زيادي به كشور وارد كرد، به اثرات مثبت جنگ تحميلي اشاره كرد و گفت: زماني كه جريان اصيل باشد تهديدها به فرصت تبديل مي شود و جنگ فرهنگ اصيل اسلامي را در كشور نهادينه كرد و فكر جهادي را در توده مردم عمق بخشيد و هر چه بيشتر به موضوع دفاعمقدس پرداخته شود صلابت و پايداري بيشتري را شاهد خواهيم بود.

لاريجاني اضافه كرد: ايران در دفاع مقدس استراتژي معقولي را دنبال كرد به نحوي كه امروز همه مي گويند وزن ايران در منطقه متفاوت است و در مجموع حوادث سخت در امت اصيل و ريشه دار به بازسازي شخصيتي و تكامل منجر مي شود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه خطاب به اساتيد، دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه عالي دفاع پرداختن اين دانشگاه به موضوعات و تحولات بين المللي را خواستار شد و با اشاره به جنگ 33 روزه حزب الله با رژيم صهيونيستي، بيان داشت: اينكه چرا جنگ 33 روزه بر خلاف پيش بيني ها و امكانات رژيم صهيونيستي به يك افتضاح براي اسرائيل تبديل شد موضوع مهمي است كه مي توان در دانشگاه ها به آن پرداخت و البته در جريان جنگ 33 روزه علاوه بر كشورهاي غربي حتي بسياري از كشورهايي كه نان دين را مي خورند با اسرائيل همكاري كردند و البته بي آبرو هم شدند. هر چند بعدها سعي كردند خود را بزك كنند تا قدري براي خود آبرو بخرند اما همه واقعيت را متوجه شدند.

وي در ادامه انقلاب اسلامي را يك فرصتي جديد در تحولات منطقه اي و بين المللي عنوان كرد و يادآور شد: اينكه در بدو پيروزي انقلاب اعلام كرديم كه ما نه شرقي و نه غربي هستيم، به اين خاطر بود كه اگر در جهان دوقطبي امروز به هر كدام اين دو تمايل نشان مي داديم انقلاب اسلامي از اصالت مي افتاد و حرف نويي نداشت بنابراين انقلاب اسلامي ايران هم اكنون يك فرصت و ديدگاه جديد محسوب مي شود هر چند كه آمريكايي ها بسيار تلاش كردند كه از اسلام و انقلاب ايران يك جنس زمخت نشان دهند و موفق نشدند به همين دليل به سراغ ايجاد طالبان رفتند.

لاريجاني با اشاره به اينكه سياستمداران غالبان به مسائل زيربنايي تمدن غرب توجهي ندارند، اضافه كرد: براي مديران استراتژيك كشور ضروري است كه مطالعات مبنايي در خصوص مسائل زيربنايي تمدن غرب داشته باشند تا بتوانند از منظر ديگري مسائل را ارزيابي كنند درغير اين صورت هر چند حرفشان از جنس ديگري خواهد بود اما دوام عقلاني نخواهد داشت و بر روي مخاطب تاثيرگذار نخواهد بود و اسلام نيز نصوص مختلفي در باب عقلانيت داريم و حيات عقلاني، كليد رستگاري است و چراغ پرفروغي محسوب مي شود كه به مدنيت مطلوب منجر خواهد شد.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن